וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטופר הפסיק לעבוד

8.5.2008 / 12:16

וונג שוב הגיש היטב, אבל לא מנע הפסד נוסף מהיאנקיז, 3:0 לקליבלנד. שלושה הומראנס לווטו מסינסינטי, סייקל לקרלוס גומז ממינסוטה

ניו יורק יאנקיז - קליבלנד 3:0

הדבר האחרון שהיאנקיז היו צריכים כעת הוא לעמוד מול המגיש הכי חם בליגה - קליף לי מקליבלנד. לי הגיש שבעה אינינגים, טיגן שבעה חובטים והציב את המאזן שלו על 0:6 עם ERA מוטרף של 0.81. מהצד השני היה צ'ין מינג וונג מעולה עם שבעה וארבעה, אבל התצוגה של לי גרמה להפסדו הראשון העונה. רפאל בטנקורט סיפק את השמירה.


דטרויט - בוסטון 9:10

זה לא ממש אופייני לג'ונתן פפלבון, אבל גם קלוזרים טובים שוברים לפעמים. פפלבון נכנס ביתרון 8:9 לרד סוקס, שלפני כן התגברו על פיגור של ארבע ריצות, אבל אז נתן שתי ריצות, האחרונה שבהן לפלאסידו פולאנקו שאמנם שבר את המחבט, אבל הצליח לרשום סינגל. זה היה משחק טוב לפולאנקו, שסיים עם חמש חבטות. קווין יוקיליס מבוסטון הוסיף שני הומרים למאזנו ומייק לואל תרם אחד. טוד ג'ונס עם הניצחון.


אוקלנד - בולטימור 5:6

האייז ניצחו במשחק הפכפך, כשמארק אליס חובט להומר מנצח באינינג העשירי, ואוקלנד מטאטאת בסדרה את בולטימור. קורט סוזוקי עם הומר משלו לאייז, דאלאס בריידן עם הניצחון ולאנס קורמייה עם ההפסד.


טורונטו - טמפה ביי 2:6

הבלו ג'ייז והרייז מתקרבים בטבלה, כשלטורונטו משחק אחד מתחת למאזן חצוי ולרייז אחד מעל. שון מרקום כמעט שהגיע למשחק מלא, אבל נאלץ "להסתפק" ב-8.2 אינינגים של עבודה עם תשע קטילות, כשסקוט רולן עוזר לו עם הומר שני העונה. הפסד למאט גארזה, שנטש אחרי 6.1 אינינגים טובים של עבודה עם ריצה אחת בלבד לחובתו.


קנזס סיטי - לוס אנג'לס איינג'לס 4:9

זאק גריינקי ממשיך, כמו קליף לי, להיות דומיננטי. גריינקי הגיש שבעה וטיגן שמונה, המאזן שלו עומד על 1:4 וה-ERA על 1.80. דייויד דה חסוס ואלכס גורדון חבטו להומרים ברויאלס, ישר על הראש של ג'רד "אתם יכולים לקרוא לי ג'ף" וויבר, שנמשה מהמשחק כבר לאחר 3.1 אינינגים כשלרשותו שמונה ריצות חובה. גארט אנדרסון הלוהט ומייק נאפולי עם הומרים לאיינג'לס.


שיקגו וייט סוקס - מינסוטה 13:1

קרלוס גומז הפך לשחקן הראשון העונה שחובט לסייקל, והיה לתאום הראשון שעושה זאת במשך 22 שנה. להיות מוזכר באותה נשימה עם קירבי פאקט (סייקל ב-1986)? את זה הוא לא לקח בחשבון. "זה מדהים", אמר גומז, "ראיתי קלטות של קירבי פאקט, הוא היה אולסטאר ושחקן מדהים". ליבאן הרננדז היה מבריק מצד ההגשה בטווינס, עם תשעה אינינגים של עבודה ושאט אאוט שחוסל רק באינינג האחרון עם הומר של ג'רמיין דיי.


סיאטל - טקסס 2:0

ויסנטה פאדייה ממשיך להבריק בריינג'רס. המגיש מניקרגואה רשם ניצחון שלישי ברציפות, כשהרשה שתי חבטות בלבד בשבעה אינינגים, בהם טיגן שמונה חובטים. מי שנפל קורבן לכל העסק הוא אריק בדארד, שהגיש שבעה וניטרל חמישה, אבל נכנע להומר של מילטון בראדלי ובמשחק כולו. שמירה שמינית העונה לסי ג'יי ווילסון.

כשהמטס נזכרים להתפוצץ

לוס אנג'לס דודג'רס - ניו יורק מטס 12:1

למטס היה חשבון עם הדודג'רס, שבשני המשחקים הקודמים הכניעו אותם. ג'ון מיין נכנס לאינינג התשיעי, סיים עם 8.1 וארבעה אוורורים והסתייע בהומר ובשלוש חבטות של ריאן צ'רץ', וביכולת חלשה של בראד פני, עם 4.2 אינינגים והפסד. הוא גם לקח אתו עשר מתוך 12 ריצות החובה.


סינסינטי - שיקגו קאבס 0:9

ג'ואי ווטו, האינפילדר של הרדס, יזכור הרבה זמן את המשחק הזה. ווטו חבט לשלושה הומרים, במהלכם נכנסו ארבע ריצות הביתה. "אני כמו ילד, סתם חשבתי שזה היה 'קול'", אמר ווטו. ג'ון ליבר נתן ארבעה הומרים באינינג השני, והפך למגיש השני של הקאבס בהיסטוריה הארוכה של המועדון שעושה זאת. ג'רי היירסטון ג'וניור, ברנדון פיליפס, אדם דאן ופול באקו השתתפו גם הם בחגיגה, כשאדיסון וולקז מרקד ומקפץ על הגבעה עם שבעה אינינגים ועשרה טיגונים.


אטלנטה - סן דייגו 2:5

הסיפור של הפאדרס (22:12) ממש לא נראה טוב העונה. גרג נורטון חבט על בסיסים מלאים לסינגל באינינג השביעי ששבר שוויון 2:2, טים הדסון נפנף שלושה חובטים בשבעה אינינגים ואטלנטה הלוהטת זכתה בניצחון חמישי ברציפות. בפאדרס, כבר אמרנו, העניינים יגעים, כשרנדי וולף רושם את ההפסד.


פיטסבורג - סן פרנסיסקו 1:3

לאחר זריקה תיאורטית לבולפן, שב בארי זיטו להרכב הג'איינטס (מבלי שהגיש אפילו במשחק אחד כמחליף). הוא סגר חמישה אינינגים עם שתי ריצות חובה בלבד, אלא שהתקפת סן פרנסיסקו מיאנה לתת לו תמיכה והוא נחל הפסד שביעי העונה בליגה. קסאווייר ניידי היה האיש ששבר את זיטו עם הומר בן שתי ריצות באינינג הרביעי, כשמהצד השני רושם פיל דומאטריי ניצחון ראשון בקריירה. שמירה שביעית העונה למאט קאפס.


פלורידה - מילווקי 2:6

בורק באדנהופ רשם ניצחון ראשון בקריירה, בסיועם של חורחה קאנטו ודני אוגלה שחבטו להומרים. דייב בוש עם ההפסד, הומר לריקי וויקס במילווקי.


יוסטון - וושינגטון 3:4

קאזו מאטסוי ניצח לאסטרוס את המשחק בסמול בול קלאסי, כשגנב לבסיס השני, רץ לשלישי על הגשה פראית ונכנס לבסיס הבית על סינגל של קרלוס לי באינינג התשיעי. זה היה ניצחון חמישי ברציפות ליוסטון, אותו לקח לזכותו חוזה ולוורדה. שבעה ותשעה לרוי אוסוולט, שנתן שני הומרים לריאן צימרמן, הומר 11 העונה ללאנס ברקמן. הפסד לג'ואל הנראהאן.


קולורדו - סט. לואיס 3:4

הרוקיז, בתקופה רעה, הצליחו להתגבר על עוד פתיחה אדירה של אדם ויינרייט, שהשבית אותם במשך שבעה אינינגים. אלא שאז פישל קשות הבולפן של סט. לואיס, הרשה ארבע ריצות באינינג השמיני, כשג'ייסון איזרינגהאוזן (איך לא...) רושם את ההפסד. ריאן ספייר עם הניצחון, בריאן פואנטס עם השמירה, הומר לריאן לודוויק מהקרדינלס.


אריזונה - פילדלפיה 5:4

מייכה אווינגס חזר לעצמו עם שבעה ושבעה, אבל צ'אד קוולס מנע ממנו ניצחון וגם רשם הפסד, לאחר שאריק בראנטלט וצ'ייז אטלי הכניסו ריצות הביתה באינינג השמיני, והעניקו ניצחון לג'יי רומרו והפיליז. בראד לידג' שמר בהצלחה, קונור ג'קסון מאריזונה נפצע בהתנגשות גדולה עם שיין ויקטורינו מפילדלפיה על הבסיס הראשון, אבל אמר "זה רק כאב ראש, אהיה בסדר".

הטבלה

AL - מזרח:

1. בוסטון רד סוקס 14:22
2. טמפה ביי רייז 16:17
3. ניו יורק יאנקיז 18:17
4. טורונטו בלו ג'ייז 18:17
5. בולטימור אוריולס 18:16

מרכז:

1. מינסוטה טווינס 15:17
2. קליבלנד אינדיאנס 17:16
3. שיקגו וייט סוקס 17:15
4. קנזס סיטי רויאלס 17:15
5. דטרויט טייגרס 20:15

מערב:

1. לוס אנג'לס איינג'לס מאנהיים 14:22
2.. אוקלנד אתלטיקס 14:22
3. טקסס ריינג'רס 20:15
4. סיאטל מארינרס 21:14


NL - מזרח:

1. פלורידה מארלינס 14:19
2. פילדלפיה פיליז 15:20
3. אטלנטה ברייבס 15:17
4. ניו יורק מטס 15:17
5. וושינגטון נשיונאלס 20:14

מרכז:

1. סט. לואיס קרדינלס 13:22
2. שיקגו קאבס 15:19
3. יוסטון אסטרוס 16:18
4. מילווקי ברוורס 17:16
5. פיטסבורג פייראטס 19:14
6. סינסינטי רדס 21:14

מערב:

1. אריזונה דיאמונדבקס 12:22
2. לוס אנג'לס דודג'רס 15:19
3. סן פרנסיסקו ג'איינטס 20:14
4. קולורדו רוקיז 21:13
5. סן דייגו פאדרס 22:12

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully