וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד כמעט לגאווין פלויד

7.5.2008 / 14:23

המגיש של הוייט סוקס שוב היה קרוב לנו היטר, אבל "הסתפק" בניצחון 1:7 על מינסוטה. הפסד לג'ובה ביאנקיז, הדודג'רס עדיין לוהטים

שיקגו וייט סוקס - מינסוטה 1:7

פעם אחת כבר פלירטט העונה גאווין פלויד עם נו היטר העונה, ואיבד אותו בשלבים המאוחרים של המשחק. גם הפעם היה המגיש המצוין של הוייט סוקס קרוב, אפילו מאוד קרוב. פלויד נכנס לאינינג התשיעי עם נו היטר (למרות שספג ריצה קודם לכן), וג'ו מאוור רשם עליו דאבל שגרם להוצאתו אחרי 8.1 אינינגים. "קיוויתי שזה ייפסל", אמר פלויד, "ניק סווישר הלך על הכדור כמו סופרמן, חבל שהוא לא תפס אותו". ג'רמיין דיי עם הומר לשיקגו, ניק בלקבורן עם ההפסד.


דטרויט - בוסטון 5:0

אצל הרד סוקס או שמנצחים חמישה ברציפות או שמפסידים, ועכשיו הגיע תור הרצף החיובי. טים וייקפילד סיפק רק שתי חבטות חובה ובשמונה אינינגים גדולים עם שישה חשמולים, מיגר את הנמרים, שאחרי התאוששות חזרו להתדרדר. דייויד אורטיז ומני רמירז חבטו להומר, נייט רוברטסון הפסיד, כשהטייגרס מושתקים בפעם החמישית העונה ורושמים הפסד חמישי ברציפות.


ניו יורק יאנקיז - קליבלנד 5:3

לג'ובה צ'מברליין פשוט לא הולך עם האינדיאנס. דייויד דלוצ'י האקס יאנקי ירה להומר בן שלוש ריצות על צ'מברליין באינינג השמיני, ורפאל בטנקורט נכנס לשמור על הניצחון של רפאל פרז. היאנקיז נוצחו למרות הופעה טובה של אנדי פטיט, שהכיש שישה חובטים ב-6.1 אינינגים של עבודה. הומר גם לג'וני פראלטה מקליבלנד.


טורונטו - טמפה ביי 5:4

איי ג'יי בארנט טיגן עשרה חובטים בשישה אינינגים של עבודה בטורונטו, אבל החלק הרע בסיפור היה שהוא הרשה חמש ריצות - אחת יותר מדי. אריק הינסקי חבט להומר על בארנט, אנדי זוננשטיין ניצח עם שישה אינינגים של עבודה וטרוי פרסיבל שמר. הרייז חזרו למסלול הניצחונות אחרי הסוויפ בבוסטון, הבלו ג'ייז מחפשים קצת יציבות.


קנזס סיטי - לוס אנג'לס איינג'לס 5:3

גארט אנדרסון קשישא נמצא באזור כשצריך אותו, והפעם עשה את העבודה בצורה מושלמת, כשסיפק את כל חמש הריצות של האיינג'לס ממחבטו, אחת מהחבטות להומר של שלוש ריצות. דארן אוליבר עם הניצחון ופרנסיסקו "כל יום" רודריגז שמר בפעם ה-14 העונה. הפסד לבריאן בניסטר.


אוקלנד - בולטימור 2:4

ג'סטין דושר הגיש שבעה אינינגים יפהפיים ופרנק תומאס קשישא סיפק שתי חבטות ושתי ריצות בדרך לניצחון. סנטיאגו קאסייה עם השמירה, בריאן בורס עם ההפסד.


סיאטל - טקסס 10:1

הריינג'רס השוו את מאזנם (20:14) לזה של סיאטל בבית המערב, ולא שזה מחמיא לאיזשהו צד משתיהן. שבעה אינינגים טובים של סידני פונסון והומרים של ג'וש המילטון ודייויד מרפי הקנו לטקסס ניצחון. 2.1 אינינגים בלבד למיגל באטיסטה בהפסד.

NL: מי יעצור את הדודג'רס?

לוס אנג'לס דודג'רס - ניו יורק מטס 4:5

הדודג'רס לוהטים, ובמיוחד הרוקיס הונג צ'י קו, עם ניצחון אחרי 3.2 אינינגים של עבודת הגשה מהבולפן, ובלייק דה וויט, שנתן משחק גדול של הומר וארבעה ריביז. שמירה חמישית העונה לטקאשי סאיטו, הומר לריאן צ'רץ' מהמטס והפסד לנלסון פיגרואה.


אריזונה - פילדלפיה 4:6

לא שרנדי ג'ונסון זרח במיוחד (שישה ושישה עם ארבע ריצות), אבל ההתקפה הייתה מספיק טובה כדי לתת לו ניצחון מספר 286 בקריירה. הומר רביעי העונה לסטיבן דרו ושמירה עשירית לברנדון ליון. אריק בראנטלט וג'ייסון וורת' עם הומרים לפיליז, הפסד לאדם איטון.


סינסינטי - שיקגו קאבס 3:0

הקאביז היו צריכים את קרלוס זמבראנו, והונצואליאני היה שם בשבילם עם שמונה ושלושה, כשארון הראנג (שבעה ושישה) נוחל עוד הפסד, חמישי במספר, בגלל חוסר תמיכה התקפית. ה-ERA שלו, שימו לב, עומד על 3.09. לא ייאמן. קרי ווד עם השמירה.


פלורידה - מילווקי 0:3

סקוט אולסן, כמו זמבראנו, הגיש והכיש וסיים עם 8.2 ושמונה אוורורים, כשהומר בן שתי ריצות של מייק ג'ייקובס עושה את ההבדל המשמעותי במשחק. שמירה לקווין גרג, הפסד לג'ף סופאן.


יוסטון - וושינגטון 5:6

לאנס ברקמן רשם משחק אדיר של חמש חבטות וארבע ריצות, והיה הגורם העיקרי לניצחון, שהושג במאמץ על ידי דאג ברוקייל. חוזה ולוורדה שמר היטב, שון צ'אקון עם שבעה ושמונה בלי הניצחון. הומרים לניק ג'ונסון, אוסטין קרנס וארון בון, הפסד ללואיס אייאלה.


פיטסבורג - סן פרנסיסקו 6:12

נייט מקלאות' שוב הסתער עם המחבט עם שני הומרים, וזאק דיוק הגיש 7.1 אינינגים טובים בדרך לניצחון. הומרים גם לאדם לה רוש מפיטסבורג ולאקס פיראט חוזה קסטיו מסן פרנסיסקו. הפסד לג'ונתן סאנצ'ז.


אטלנטה - סן דייגו 3:5

צ'יפר ג'ונס חבט להומר עשירי העונה (ותודות למתקנים), מארק קוטסיי הוסיף אחד והעונה של הפאדרס ממשיכה להתחרבש. שישה ושמונה נאים לג'ייר ג'רג'נס, שמירה לג'ף בנט והפסד לכריס יאנג, עם פתיחת עונה רעה מאוד.


קולורדו - סט לואיס 6:5

ריק אנקייל חבט להומר שישי העונה, כשבריידן לופר לוקח משחק מצוין לאינינג התשיעי, אבל הומר בן שלוש ריצות שנתן לכריס יאנטה שני אאוטים מהסוף הזעיקו את ריאן פרנקלין. 2.2 אינינגים למרק רדמן, שספג חמש ריצות ואת ההפסד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully