וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אושרי לוי חוזר לשחק נגד מכבי חיפה

7.5.2008 / 16:49

השוער, שמשחקו האחרון נגד הירוקים עורר סערה, הוזמן לשחק במדי עירוני חדרה שהזמינה את חיפה למשחק ידידות. במשחק: טקס פרידה מרוני לוי

מכבי חיפה אישרה היום (שלישי) בקשה של קבוצת הכדורגל של עירוני חדרה, לקיים משחק ידידות. המשחק ייערך ביום רביעי הבא, בשעה 16:30, במגרש העירוני בחדרה. כזכור, האחרונה חגגה לאחרונה את עלייתה לליגה א'.

בעקבות אישור המשחק, בחדרה החלו לארגן את האירועים סביב המשחק והבוקר התברר כי היא הזמינה את שוער הפועל כפר סבא בעבר, אושרי לוי, לעמוד בין הקורות במחצית השניה של משחק הידידות. כזכור, משחקו האחרון של לוי בליגת העל מול מכבי חיפה, עורר סערה גדולה ובעקבותיו נפתח תיק חקירה נגדו. לאחרונה נסגר תיק החקירה ולוי נוקה מאשמה. בחדרה היה מי שאמר הבוקר: "זאת תהיה סגירת מעגל עבור השוער המצוין שזוכה מכל אשמה".

במהלך המשחק תהיה זו דווקא עירוני חדרה שתערוך טקס פרידה משני אנשי מכבי חיפה: מדובר המאמן הכושר דידי חממי, שמועמד לאמן את הקבוצה בעונה הבאה, ובמאמן הקבוצה רוני לוי, שלכבודו ייערך טקס מיוחד בהשתתפות ראש העירייה, חיים אביטן. לשניים יוענקו גביעי הוקרה ולוי יקבל מסגרת על חולצה ירוקה ועליה הכיתוב "רוני לוי – מספר 1".

דוידוביץ' לא מתכוון לחכות לחיפה

אימון מכבי חיפה נפתח הבוקר (רביעי) בשתי דקות דומייה לזכרם של חללי מערכות ישראל. לאחר דקת הדומיה התאמנה הקבוצה כרגיל. שחקני הקבוצה התייחסו לפני האימון למשמעות של יום הזיכרון. הקפטן אלון חרזי אמר: "הלוואי והיינו כמו שאר המדינות שמעבירות את היום הזה כיום רגיל. לאורך השנים מדובר במלחמה בלתי פוסקת על הקיום שלנו שגובה מחיר כבד". הקשר עומרי אפק הוסיף: "זה יום מאוד לא קל, ראינו את הסיפורים ושמענו את הקולות על האנשים שנתנו הכל למען המדינה. אנחנו מקדישים להם את היום הזה".

והיה גם כדורגל. בקבוצה טוענים כי לראשונה מאז פתיחת העונה תארח הקבוצה משחק ביתי חסר חשיבות, אפילו שהיריבה היא מכבי תל אביב. השוער ניר דוידוביץ' ערך גם היום אימון ריצה והוא לא ייכלל בסגל למשחק. השוער סיפר למקורביו כי הוא לא מבין את העיכוב בחתימה על החוזה המשודרג עד 2012. בשבועיים הקרובים מתכוון דוידוביץ' לפנות להנהלה, ולבקש לחתום על החוזה מיידית.

מלבד דוידוביץ', ספק גם אם יניב קטן הפצוע ייכלל בסגל. חרזי אמר לקראת המשחק: "אני לא זוכר מתי ניצחנו בפעם האחרונה. בלי להבקיע אי אפשר לנצח. ברור שאי אפשר להמשיך ככה. מכבי תל אביב תרצה להילחם על חייה כמו חצי מהליגה. קטן ודוידוביץ' מאוד משמעותיים מבחינתנו, אני מקווה שהשנה תסתיים עם כמה שפחות נזק לקבוצה"

בקבוצה החל להתאמן אתמול בלם יהודי אמריקאי בשם מת'יו באום. בחיפה טוענים כי אין כוונה להחתימו על חוזה והשחקן אמור לשמור על כושר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully