וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית שאן, סרט חזרה?

יצחק סולומון

7.5.2008 / 7:50

קבוצת אוהדים מבית שאן החלה להתארגן על פי המודל של הפועל קטמון, כדי לנסות ולהקים מחדש את הקבוצה שפורקה לפני 4 שנים

10 שנים לאחר משחק השרוכים המפורסם, וארבע שנים לאחר פירוק הקבוצה, מתארגנת קבוצת אוהדים, שהחלום שלה הוא להחזיר את הפועל בית שאן לפעילות. המודל שלהם הוא הפועל קטמון, מכבי קביליו יפו וקבוצת הכדורסל הפועל אושיסקין. הרעיון דומה: קבוצת אוהדים, ללא מעורבות של עסקנים פוליטיים.

אלישע לוי, המאמן האגדי של בית שאן, אמר: "אני לא יודע אם אפשר לחזור לעונות הגדולות של הפועל בית שאן, אבל ברור שאם רוצים, צריך לעשות כל מאמץ. הכול מתחיל ברצון ונמשך בהתמדה ובעקביות. אם יימצאו אנשים שזה יהיה חשוב להם מספיק, אין לי ספק כי הדבר אפשרי".

הקבלן אברהם יצחק, שימש כיושב ראש הקבוצה בעונת סרט מלחמה, העונה הראשונה בליגה הלאומית, אומר: "יש לי רק זיכרונות טובים מאותה תקופה. בכל העיר היו דנים ודשים ממוצאי שבת עד יום שני את המשחק שהיה, ומיום שני עד שבת עוסקים במשחק שיהיה. אפשרי הרעיון להחזיר את הקבוצה, כי אין דבר העומד בפני הרצון אבל זה יהיה קשה מאוד".

לדברי יצחק, "בהתחלה, בליגה ג' זה מאוד קשה. אני מאמין כי מליגה א' הדברים נעשים קלים יותר ויש לה דינמיקה משל עצמם. מהלך כזה עשוי לעורר את העיר. אם וכאשר תקום מחדש קבוצה ותגיע לליגה א' - אני מאמין שחשקני בית שרועים כיום בשדות זרים ירצו לחזור אליה. כשיש דבש כולם רוצים להתקרב. יש לנו שחקנים מוכשרים שמשחקים בקבוצות אחרות".

לאבי לוי, היום ראש אגף הליגות הנמוכות בהתאחדות, ולשעבר יושב ראש הפועל בית שאן, יש הצעה לחידוש הקבוצה: "קבוצה שתהיה של האוהדים תמנע מעורבות הרסנית של פוליטיקאים בהנהלתה. הרעיון הוא שכמה מאות אוהדים יקימו עמותה על ידי רכישת מניה בקבוצה, נגיד במאה שקל לחודש, וכך, באמצעות תקציב שנתי של חצי מיליון שקל, אפשר להתחיל מליגה ג' ותוך כמה שנים להעפיל עד לליגה הארצית, אשר בה קבוצות כבר נהנות מתקציבים של ההתאחדות וגופים נוספים. באסיפת כל בעלי המניות תיבחר הנהלה ורק היא תהיה מופקדת על הניהול השוטף של הקבוצה".

כדורגלן העבר בימי הליגה הלאומית, יורם בן גוזי, מתפלל ליום בו הקבוצה תחזור לפעול, ואומר: "תמיד אפשר להקים מחדש ואף פעם לא מאוחר, השאלה אם רוצים. אין לי בעיה לבוא לעזור. אני אחד שעבר הרבה בכדורגל ואני אחד שמבין הרבה במשחק. אין לי ספק שאוכל לעזור ואעשה זאת ברצון, בכיף, אם יקראו לי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully