וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארווין, אתה נורא עצבן בזמן האחרון

6.5.2008 / 12:47

ארווין סנטנה קצר ניצחון שישי כשהירשה ארבע חבטות בלבד ב-0:4 של האיינג'לס על קנזס סיטי. מקגאוון זרח ב-0:1 של טורונטו על שיקגו

קנזס סיטי - לוס אנג'לס איינג'לס 4:0

ברט טומקו החליט שהוא לא יפסיד לארווין סנטנה ויהי מה, אבל ארווין סנטנה החליט שהוא ינצח את קנזס סיטי ויהי האמא של המה. במשחקו המלא הראשון מאז שהגיע לליגה, סנטנה הרשה ארבע חבטות בלבד, טיגן תשעה חובטים בתשעה אינינגים וזכה בניצחון שישי העונה. "עד עכשיו זה היה המשחק הכי טוב שלי בקריירה", אמר. הוא הסתייע בארבע ריצות שהושגו רק באינינג התשיעי, ולאיינג'לס הייתה צהלה ושמחה.


טורונטו - שיקגו וייט סוקס 0:1

דסטין מקגאוון הגיש 7.1 אינינגים והכיש שישה חובטים, כשהוא מסתייע בריצה אחת, מהומר של מאט סטיירס, כדי לנצח את חאווייר ואסקז שגמא 7.2 אינינגים תשעה חשמולים. בי ג'יי ריאן הוליך שלושה חובטים אבל הצליח להגן על הניצחון של מקגאוון.


דטרויט - בוסטון 6:3

זה לא הניצחון הכי יפה בעולם, ודייסקי מאטסוזקה לא ירשום את ההופעה הזו כמבריקה, אבל הוא ניצח בסופו של דבר את החמישי שלו ועלה למאזן 0:5. דייס-קיי הוליך לא פחות משמונה חובטים בחמישה אינינגים של עבודה, כשלמזלו הופיע מייק לואל למשחק עם הומר ראשון העונה. גם דייויד אורטיז וקווין יוקיליס חבטו להומר, ג'ונתן פפלבון שמר היטב וג'רמי בונדרמן נוצח.


אוקלנד - בולטימור 1:2

אמיל בראון הכניס את הריצה המנצחת הביתה באינינג העשירי והעניק ניצחון לג'ואי דיוויין, שבא אחרי הצגה של כוכבת הפורנו, דיינה איבלנד, שהגישה שבעה וקטלה ארבעה. ג'ים ג'ונסון עם ההפסד, 6.1 ושבעה לגארט אולסון.


סיאטל - טקסס 3:7

רצף ההפסדים של המארינרס הגיע לסיומו, כמו גם רצף הניצחונות של הריינג'רס. ג'רוד וושבורן הגיש שישה וקטל שלושה, ריצ'י סקסון ו-ולאדימיר בלנטיין עם הומרים למארינרס, הפסד לקווין מילווד.

NL: טורה הרגיע את המטס

לוס אנג'לס דודג'רס - ניו יורק מטס 1:5

צ'אד בילינגסלי המשיך ביכולת הטובה שהוא מפגין לאחרונה ואוורר ארבעה חובטים בשישה אינינגים, בלייק דה וויט חבט להומר ראשון במייג'ורס, מאט קמפ ורפאל פורקאל הוסיפו אחד משלהם ואוליבר פרז האומלל רשם את ההפסד. לוס אנג'לס כבר על מאזן 14:18.


אריזונה - פילדלפיה 11:4

והדודג'רס יכולים ליהנות גם ממסכת ההפסדים של הדיאמונדבקס, שנטבחו בביתם על ידי ג'ף ג'נקינס וקרלוס רואיז מהפיליז. השניים רשמו שלוש חבטות כל אחד, כשג'יימי מוייר קשישא מגיש שבעה ומטגן חמישה במאמץ. הפסד למקס שרצר, הומר לכריס סניידר באריזונה.


קולורדו - סט. לואיס 6:5

ג'ייסון איזרינגהאוזן לא פישל לשם שינוי, כששמר על הניצחון שהושג בדרך קצת מוזרה - חבטת פסילה הביאה את אלברט פוחולס מהבסיס השני לבסיס הבית. "אני לא יודע כמה הוא היה מהיר שם, אבל זה בהחלט נראה מהר", אמר הפותח של סט. לואיס, ג'ואל פיניירו. רנדי פלורס זכה בניצחון, בריאן פואנטס עם ההפסד, הומר לבראד הופ בקולורדו.


סינסינטי - שיקגו קאבס 3:5

אחרי כמה משחקים חלשים חזר ג'וני קואטו לעצמו, עם שישה אינינגים ושמונה חשמולים, כשמנגד סופג ריאן דמפסטר הפסד ראשון העונה וחמש ריצות - שאף לא אחת נזקפה לחובתו (!). שמירה לפרנסיסקו קורדרו, הומר לאדם דאן בסינסינטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully