וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר הציעה לבן שושן 210 אלף דולר לעונה

אסף שקד

6.5.2008 / 11:49

בקבוצה רוצים שהחלוץ יאריך את חוזהו, גם כדי לשנות את גובה סעיף היציאה שלו לחו"ל. השחקנים הצעירים לקחו קשה את ההפסד באשדוד

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: יועד כהן

בוקר (שלישי) לא קל עבר על שחקני בית"ר ירושלים, שנאלצו להתעורר ולמצוא האשמות של קבוצות בליגת העל, שטענו למשחק לא כשר שלהם מול מ.ס אשדוד. שחקני הקבוצה התייצבו כבר בשעה 11:30 ביד ושם לסיור במוזיאון במצב רוח רע ובצוות המקצועי היו מעדיפים לערוך את הסיור במקום אחרי ניצחון ולא אחרי הפסד.

אמש, מיד בתום המשחק מול אשדוד, התכנסה הקבוצה בחדר ההלבשה כשגם השחקנים שלא היו בסגל הגיעו לתמוך בחבריהם. מאמן הקבוצה, יצחק שום, שוחח עם השחקנים והבהיר להם חד משמעית שהליגה טרם הסתיימה והאליפות עדיין לא מובטחת.

מי שנראו שבורים לחלוטין היו השחקנים הצעירים שלקחו קשה מאוד את ההפסד. טוטו תמוז, שלא הצליח לממש את הכישרון הטמון בו הסתובב במשך דקות ארוכות עם הראש באדמה כשגם חבריו הצעירים, שמוליק קוזוקין, חן עזריאל ואבירם ברוכיאן נראו שפופים מאוד. עידן טל שאמנם נכלל בסגל, אך לא שותף במשחק, שוחח עם השחקנים הצעירים וניסה להעלות להם את המוראל במעט.

"זה הפסד לא קל בכלל", אמר היום אחד השחקנים הבכירים בקבוצה, "אנחנו לא מתייחסים להאשמות כאילו נתנו את המשחק כי אין בזה שמץ של היגיון. עדיין לא הבטחנו את האליפות וההפסד הזה הכניס אותנו קצת ללחץ. ביום שבת אנחנו משחקים מול בני יהודה שנמצאת בכושר יוצא מן הכלל, וחס וחלילה אם נפסיד, במיוחד ללא עזרה של הקהל שלנו. הפער ממכבי נתניה עשוי לרדת ל-6 נקודות שבוע לפני המפגש מולם. רק המחשבה על האפשרות הזאת גורמת לנו להבין איך ההפסד אתמול סיבך אותנו".

החיסרון של שישה שחקני הרכב אמש נתן את אותותיו על המגרש ובית"ר הציגה את אחד ממשחקיה החלשים ביותר העונה. האכזבה הגדולה ביותר הגיעה מכיוונו של הפרואני, סזאר ויזה, שהגיע על תקן שחקן זר מבטיח, אך לאחר המשחק אתמול גם האפשרות שירכש ויושאל לקבוצה אחרת בליגת העל יורדת מהפרק. "רצינו לראות את ויזה כמו שחלמנו לראות", אומר גורם בקבוצה, "הוא הציג יכולת חלשה מאוד שלא מתאימה לשחקן זר וזה בהחלט מאכזב".

החלוץ עמית בן שושן, שצפה בחבריו מהיציע, קיבל מבית"ר ירושלים הצעה לשדרג את חוזהו ולחתום על חוזה חדש לארבע עונות נוספות. השחקן, שמרוויח כ-130 אלף דולר לעונה וסעיף השחרור שלו עומד על כ-400 אלף יורו, קיבל הצעה חדשה על פיה הוא ישתכר כ-210 אלף דולר לעונה אך בהתאם ישונה סעיף השחרור שלו לכמיליון ו-300 אלף יורו, דבר שיכול למעשה לסגור את סיפור היציאה שלו לחו"ל. השחקן, שמתלבט מאוד מה לעשות בעונה הבאה, טרם השיב לקבוצה, אך צפוי לעשות זאת בתום העונה. בן שושן מחזיק בחוזה לשנתיים נוספות, אך בבית"ר היו רוצים להחתימו לארבע עונות נוספות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully