וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוידוביץ': "תאילנד? תשאל את הגורמים בחיפה מה אמר הרופא"

6.5.2008 / 16:00

השוער ענה לטענת אנשי המועדון, לפיה ביקש להקדים את הניתוח בשל חופשה שתיכנן בתאילנד. רוני לוי יזם שיחות עם רנאטו וקרוסה

מאמן מכבי חיפה רוני לוי נפגש היום (שלישי) עם שוער הקבוצה, ניר דוידוביץ', והודיע לו "מבחינתי אין שום בעיה שתעבור כבר עכשיו ניתוח ברגל". בהמשך לידיעה בוואלה! ספורט, לפיה דוידוביץ' ביקש לעבור כעת ניתוח במקום בסוף העונה, הבוקר התברר כי דוידוביץ' כלל לא חייב לעבור את הניתוח ויכול להמשיך לשחק.

במכבי חיפה כעסו על דוידוביץ', בגלל שמועה שאומתה מאוחר יותר, לפיה השוער מתכנן טיסה לתאילנד בסוף העונה, וכנראה שזו הסיבה שבגינה הוא מעוניין לעבור את הניתוח כבר עכשיו ולא בתום העונה. גורם בכיר בחיפה אמר לוואלה! ספורט: "זו אחת הסיבות לכך שהוחלט לעכב לו את הניתוח. בנוסף, הבנו מהצוות הרפואי שהוא יכול לחכות". אם ההנהלה תסכים לשחרר את דוידוביץ' לניתוח, יעמוד יהב יולז'רי בין הקורות. הגורם הוסיף ואמר: "אם דוידוביץ' אכן נוסע, זו בושה וחרפה". גורם בכיר אחר במועדון אמר כי "אם תאילנד היא מה שבראש שלו במקום כדורגל, הוא לא מקצוען אמיתי".

השוער ניר דוידוביץ' הגיב על טענת אנשי מכבי חיפה, לפיה הוא מעדיף להקדים את הניתוח בשל החופשה שתיכנן בתאילנד: "תאילנד? אולי כדאי שתשאל את אותם הגורמים במכבי חיפה, מה לגבי אותו מכתב שהניח בפניהם הצוות הרפואי של המועדון שמאשר כי עליי לעבור את הניתוח בעשרת הימים הראשונים של חודש מאי. אני לא מבין את טענותיהם, הרי במהלך העונה עליתי לשחק לא פעם כאשני פצוע". לגבי השאלה האם הוא אכן אמור לטוס לתאילנד, ענה דוידוביץ' כי הוא עדיין לא החליט.

דוידוביץ' יבקש מהנהלת מכבי חיפה לחתום עמו בשבועיים הקרובים, או לכל היותר עד המחזור האחרון של הליגה בעוד חודש, על ההסכם החדש, שיכלול שדרוג בשכר והארכת חוזה. דוידוביץ' טוען כי ההסכם עמו כבר נערך, והוא מבקש לכבד אותו.

כזכור, השחקן הגיע בחודש נובמבר האחרון לסיכום על תנאי שכרו אחרי פגישה עם סגן הנשיא, עוזי מור. על פי ההסכם, חוזהו הוארך עד שנת 2012. חוזהו המקורי, אגב, מסתיים במאי 2010. בכל מקרה, גם אם החתימה שוב תתעכב, לדוידוביץ' אין כוונה לחכות עד העונה הבאה לשם החתימה על ההסכם החדש. במקרה כזה, הוא עשוי לבקש לעזוב. פרקליטתו, קרן שטיינפלד: "יש סיכום, וחתימת ההסכם התעכבה מסיבות טכניות".

רוני לוי זימן את רנאטו וקרוסה לשיחות אישיות

הבוקר קרא רוני לוי לרנאטו ודייגו קרוסה לשיחות אישיות, בהן ניסה לעודד את רוחם. זאת לאור העובדה שהשניים ביקשו להשתחרר לפני תום העונה. רנאטו עשה זאת בשל חתונת אחיו וקרוסה בגלל רצונו לחזור למשפחתו בארגנטינה. אתמול הביעו בקבוצה כעס רב כלפי דוידוביץ', קרוסה ורנאטו בשל בקשתם לסיים את העונה מוקדם יותר. לוי אמר לקרוסה ולרנאטו.

"הסיכויים שרוסו יקבל תפקיד במועדון בעונה הבאה הם נמוכים". כך אמרו אתמול בחיפה בנוגע לאפשרות שהקשר ימשיך עונה נוספת בתפקיד מקצועי. רוסו שביקש לאחרונה לזרז את הפגישה עם הנשיא יענקל'ה שחר, טרם נענה לכך.

עדכון ראשון: 07/05/08, 10:00
עדכון אחרון: 07/05/08, 16:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully