וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב נחתה בלוד

5.5.2008 / 21:48

הצהובים הגיעו לשדה התעופה בן גוריון לאחר ההפסד בגמר הפיינל פור ולא נראו מאוכזבים מידי. שמעון מזרחי: "הם קבוצה טובה מאיתנו"

ברני ארדוב

צילום ועריכה: דרור פיקלני

באטיסטה: "כנראה שהגביע מגיע לצסק"א"

מכבי תל אביב נחתה הערב (שני) בשדה התעופה בן גוריון לאחר ההפסד בגמר הפיינל פור לצסק"א מוסקבה 91:77. ההפסד היה צפוי לאור יחסי הכוחות בין הקבוצות ואי לכך הצהובים לא נשמעו מדוכדכים יתר על המידה ובקבוצה יודעים כי השלב הבא הוא הפיינל פור הישראלי.

יו"ר הקבוצה שמעון מזרחי אמר בשדה התעופה: "הפסדנו לקבוצה טובה מאיתנו אבל גם להגיע לגמר זו תוצאה מצוינת. במחצית הראשונה היינו ברמה שווה וניתן פייט גם בפיינל פור הישראלי".

מוני פנאן הוסיף: "אני גאה בבחורים שלנו ואני חושב שכולם עשו עבודה מצוינת. במשחק אחד הכל יכול לקרות ועשינו את המקסימום מבחינתנו. אני לא אוהב להפסיד ולא משנה מול מי אנחנו משחקים, ראיתי את זה כמשימה לאומית וחבל שלא הבאנו למדינה את הגביע".

צביקה שרף, מאמן הקבוצה, אמר: "אף אחד לא אוהב להפסיד. היתה לנו עונה אירופית מצויינת והפסדנו לקבוצה טובה יותר. התחושות מעורבות. אפשר להסתכל על המשחק כך או אחרת. בכל מקרה היתה לנו עונה אירופית מדהימה וחבל שהיא לא נגמרה עם גביע".

וויל ביינום ממצטייני הצהובים נשמע אף הוא מאוכזב ואמר: "צסקא היו טובים יותר. אני עדיין מרגיש את הטעם המר בפה, אני מקווה שבשנה הבטה נוכל לחזור למעמד הזה. חשבתי שאני יכול לעשות דברים אחרת, אבל עכשיו זה כבר לא משנה. צאסק"א התחילו לרוץ ברבע השני ואנחנו רדפנו אחריהם, ובמשחק מול קבוצה כזו אי אפשר רק לרדוף".

אסטבן באטיסטה, גם הוא מהטובים יותר במכבי, גם הוא ענה לשאלות העיתונאים: "צסק"א שיחקו ברמה גבוהה מאוד במשך כל המשחק ואנחנו עשינו זאת רק 2 רבעים. אם הם לקחו את הגביע בהפרש כזה כנראה שזה מגיע להם. כשמגיעים לגמר תמיד רוצים לזכות ולא מתייחסים להבדלי הכוחות, אבל צריך להיות מציאותיים".

כשבליגה ממוקמת מכבי במקום השני עם שבעה הפסדים, יודעים הצהובים כי גם הפיינל פור הישראלי לא יהיה טיול ועוד השבוע יתחילו בקבוצה את ההכנות לקראת המשך העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully