וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרסור הולך על תביעת נזיקין

איל בן יעקב

5.5.2008 / 18:32

חלוצה של בני לוד שנפצע מול הפועל חיפה בשבת החליט לתבוע לדין אזרחי את ליפניה שפגע בו: "אני לא רוצה שהוא ישחק פה יותר"

חלוצה של הפועל בני לוד, נור סרסור, שנפצע בשבת במשחק מול הפועל חיפה, החליט בצעד תקדימי לתבוע לדין אזרחי את סביטי ליפניה. "מדובר בנושא יוצא דופן, מאחר ובדרך כלל יש את הוראות חוק הספורט שמכסות כל אירוע, אך כאן מדובר באירוע החורג מן השגרה ולא ניתן לעבור עליו לסדר היום", אמר עו"ד דן חי, שנשכר על ידי סרסור לצורך התביעה.

סרסור מדגיש כי ההחלטה שלו לא מונעת מנקמה ומבהיר: "אתמול (ראשון) ליפניה הגיע אליי הביתה לבקר אותי ואמרתי לו שאני לא כועס עליו ולא נוטר טינה. המניע שלי לתביעה הוא הרצון לשנות את התרבות האלימה של הכדורגל הישראלי, בו כל שחקן שמתעצבן נכנס בשחקן אחר ויכול לסיים לו את הקריירה, ואף להשאיר אותו נכה לכל החיים".

אגב, למרות תחזיות קודרות מאוד התברר לאחר הניתוח שעבר סרסור כי הוא סובל משבר בעצם השוקית בלבד, ולא ייעדר יותר מחודשיים. "צריך להתייחס לתופעה של האלימות על המגרש כמו לאלימות ביציעים, דרך הטיפול צריכה להיות נוקשה, וכך אולי נוכל למגר את התופעה הזו", הוסיף עו"ד חי.

לגבי ההשלכות של התביעה אמר סרסור: "אני חושב שבלי עונש לא תהיה לתביעה הזו משמעות. אני רוצה שהוא לא יוכל לשחק בארץ יותר". עו"ד חי חידד את דבריו של הלקוח שלו והוסיף: "התביעה שלנו היא תביעת נזיקין, אך סביר שבני לוד תגיש דרישה להתאחדות להרחיק את ליפניה מהמגרשים ולכך מתכוון נור".


הבעלים של הפועל חיפה, יואב כץ, הגיב על הדברים ואמר: "הבנתי שליפניה וקובי שאלו באו לבקר את סרסור, ביקשו סליחה והתנצלו. לכן מוזר לי מאוד לשמוע את הדברים. אני חושב שזו תביעה בלי שום בסיס מאחר שסביטי ליפניה משחק בליגה הישראלית כבר זמן רב ולא עשה שום דבר בזדון. יכול להיות שבסוף המשחק הוא היה עייף ודברים נראו יותר רע ממה שהם היו באמת. השחקן יחלים תוך חודשיים ובסך הכל אני חושב שהניסיון שלהם הוא ניסיון לא הוגן לעשות טוויסט למערכת בתי המשפט. מדובר בעיוות של המציאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully