וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום של סוויפים

5.5.2008 / 15:25

בוסטון טאטאה את טמפה ביי, היאנקיז את סיאטל ומינסוטה את דטרויט. המטס ניצחו באריזונה, הקרדינלס עברו את הקאבס (דיווח מקוצר)

היום יועבר סיקור מקוצר בלבד של המשחקים. מחר נשתדל לשוב למתכונת רגילה.

ב-AL, בוסטון השלימה את נקמתה בטמפה ביי, כשטאטאה אותה עם 3:7. סקוט קאזמיר חזר להגיש ונחל את ההפסד. גם ניו יורק יאנקיז השלימו סוויפ ב-2:8 על סיאטל. גיל מש הצדיק, סופסוף, קצת מהמיליונים ששולמו עבורו ב-0:2 של קנזס סיטי על קליבלנד. רוי האלאדיי וטורונטו גברו על שיקגו וייט סוקס 3:4, מינסוטה שמה ארבע ריצות על הלוח באינינג השביעי, ניצחה את דטרויט 6:7 וטאטאה את הסדרה. לוס אנג'לס איינג'לס התאמצה אבל מיגרה את בולטימור 5:6 ואוקלנד גברה על טקסס 1:3.

ב-NL, יוהאן סנטנה לא הצליח לקצור ניצחון מול דני הארן מאריזונה, אבל שלוש ריצות באינינג התשיעי העניקו למטס ניצחון בסדרה מול הדיאמונדבקס, עם 2:5 במשחק השלישי. סט. לואיס עברה את שיקגו קאבס 3:5, קולורדו עצרה את רצף הניצחונות של הדודג'רס כשגברה עליהם 2:7 ויוסטון הסתייעה בשבירת שמירה של אריק גאנייה כדי לגבור ב-12 אינינגים על מילווקי - 6:8. פילדלפיה ניצחה את סן פרנסיסקו 5:6, וושינגטון הכניעה את פיטסבורג 2:5, אטלנטה עברה את סינסינטי 7:14 ופלורידה מנעה מגרג מדוקס ניצחון 350 והביסה את סן דייגו 3:10.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully