וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע אדום

עו"ד אורי שלף

5.5.2008 / 12:59

יריבת צסק"א הזכירה לאורי שלף את גן שמואל. עוד קבוצה סימפטית שנכנעה בגמר גביע האיגוד לאימפריה אדומה, הפועל אוסישקין

איזה משחק היה לנו אתמול, וואוו! שתי אימפריות מעוטרות, מועדונים שמועמדים לתואר עוד לפני שהעונה התחילה, יריבות עתיקת יומין עם משחקים שנכנסו לפנתיאון, קבוצה אחת המזוהה כל כך עם צבעי הכחול צהוב בכל העולם והשניה, כמו רבות וטובות אחרות, לבושה אדום. קרב שהוא בעיקר גם קרב של יוקרה בין שחקנים, מאמנים וקהל האוהדים, מה אפשר לבקש עוד ממשחק?

צפיתי במשחק בחברת 100 אוהדים פנאטיים לבושים אדום שקובצו להם יחדיו מכל קצוות הארץ בבר תל- אביבי, איזה רעש הם עושים... שאלוהים ישמור, הזכיר לי את הכרוז באולם הפחים בגן שמואל במשחק גמר גביע האיגוד של הפועל אוסישקין נגד הפועל המקומית. רעש כזה באמת שבחיים שלי לא חוויתי – כמו האולם בחולון (פחים כבר אמרנו) רק הרבה יותר קטן ועם רעש הרבה יותר מרוכז. אולם הפחים נקרא האולם בגן שמואל ולאו דווקא בגלל העובדה שהוא בנוי מפח והוא אכן כן. פחים... מכיוון שבני הקיבוץ היו נוהגים לחבוט בפחיות זפת ריקות כאילו הן תופים. והם עדיין חובטים.

נחזור לבר התל-אביבי. שולחן לידינו שמעתי רחשי אכזבה, להפתעתי הם ישבו גם כן מול מסך טלויזיה אך ראו משחק אחר, השם ישמור. קמתי לראות מי הוא אותו קומץ סורר ועוכר, "צסק"א מובילים על מכבי", ענו לשאלתי המאוכזבים בשולחן. נו ניחא, דווקא נראים סימפטים המכבי האלה. הזמנתי עוד צ'וריסו וחזרתי אל החבורה האדומה לראות את המשך המשחק של בוקה נגד ריבר.

לא נסעתי לכיכר, חזרתי הביתה ופתחתי כהרגלי את חדשות הספורט: "מכבי נתנה פייט יפה מאוד במחצית הראשונה", החמיאה הקריינית באולפן ובחדר ההלבשה המכבי דיכאון. שמישהו יטפח על שכמו של כתב הערוץ בל יחנק מדמעותיו בעודו מדווח כי "צסק"א היתה טובה יותר היום". דווקא סימפטים המכבים האלה, מזכירים לי את הקיבוצניקים מגן שמואל, כן כן אלה מגמר גביע האיגוד לליגות נמוכות: באו למשחק העונה, לא התרגשו מהמעמד, נלחמו, נתנו את הנשמה, עשו כל מה שהם יכולים, אבל זה לא הספיק. הפועל אוסישקין זוכה בגביע האיגוד לליגות נמוכות לעיני יותר מ- 1,000 צופים ומשלימה עונה מושלמת עם דאבל היסטורי.

יום הזיכרון לשואה ולגבורה

לא הפריעה לי העובדה שיוסי בניון ואברם גרנט בחרו להשתתף בחצי גמר ליגת האלופות בערב יום הזיכרון לשואה ולגבורה. ראשית, כי אני סבור שההחלטה צריכה להיות שלהם ולא של אף אחד אחר ושנית, כי לא נמצא במה טובה יותר מחצי גמר ליגת האלופות ודווקא ביום הזה, בכדי להראות לעולם שאנחנו פה ולא מתכוונים ללכת לשום מקום.

מצד שני זה מרגיז אותי. לא בגלל יוסי ואברם אלא בגלל אלדד אמיר ויואל סלע. ההחלטה לא הייתה שלהם ובגלל יום כיפור הם ויתרו באלימפיאדת סיאול על שיוט בדגם ההולנדי המעופף, ויתור שעלה במדליה הראשונה של ישראל אי פעם. גם המתאגרף יהודה בן חיים נאלץ לוותר עקב כך על הופעתו במשחקים ועבודה של ארבע שנים ירדה לטימיון. יש שיגידו כי אין זה בר השוואה מכיוון שבאולימפיאדה היה מדובר ביום הכיפורים, וזה בדיוק מה שמרגיז אותי.

ליגת העלק

אתם בטוחים שליגת העל בכדורגל לא הסתיימה ומה שהיה ביום שבת האחרון במגרשי הכדורגל זה בכלל משחקי הקיץ של גביע הטוטו 2008/9? כי לפחות בבלומיפלד זה נראה כך. אם כן, אז הפועל לא עשו חיזוק.... טוב שדחו את המחזור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully