וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנתניה מנסים להשיב את רביד גזל

סכסוך בין גזל לראובן עטר מנע את חזרתו של הקשר לקבוצת נעוריו, עכשיו המהלך עשוי להתבצע. הקלה במצבו של סטרול, שעדיין לא מתאמן

גורמים במכבי נתניה החלו בימים האחרונים לבדוק את אפשרות החזרתו של הקשר רביד גזל לקבוצה בעונה הבאה, "הבן האובד", כפי שכינה אותו השבוע גורם בקבוצה.

כזכור, גזל עזב את נתניה מיד לאחר עונת הירידה לפני ארבע שנים, ורגע אחרי שעלה על המדים הירוקים הסתכסך עם המאמן ראובן עטר בעקבות ביקורת שהטיח בו בראיון.

עטר, שלקח את הקבוצה בשלהי אותה עונה, נפגע מאוד מהדברים ומאז נוצר נתק בין הצדדים. מקורביו של גזל כבר ניסו בעבר להחזירו לנתניה, אך נתקלו בהתנגדות נחרצת של עטר. גם בחלון ההעברות האחרון בינואר ניסו גורמים בקבוצה להשיבו לקבוצה, אולם עטר שוב פסל את האפשרות, למרות שגזל הודיע כי היה מוכן להתנצל בפומבי ולהודות בטעותו.

גורם בנתניה אומר היום כי "גזל הוא שחקן שגדל במועדון. צפו לו עתיד גדול, על אף שעשה כמה טעויות בדרך. צריך להחזיר אותו לקבוצה. כמו ששיקמנו את הקריירה של כמה שחקני מכבי ת"א ואף הבאנו את תמיר כהן לבולטון, כך נעשה עם גזל".

עדיין לא ברור אם הבלם אבי סטרול ישחק בשבת מול אשדוד. לסטרול יש הקלה בכאבים בגיד אכילס, אך הוא עדיין לא יכול להתאמן, ורק לקראת סוף השבוע הבלם יעבור מבחן כשירות ויוחלט אם יוכל לשחק.

במידה שבית"ר ירושלים תזכה בדאבל, יכול להיות שהמקום השני בליגה יהיה יקר למכבי נתניה. הנציגה הבכירה של ישראל בגביע אופ"א תיכנס לסבב המשחקים רק בסיבוב השני המוקדם, לקראת סוף חודש אוגוסט, והקבוצה עשויה לזכות לפגרה ארוכה במיוחד.

מכבי נתניה הגישה בקשה לדיון חוזר בעניינה של קבוצת הנוער. כזכור, בשבוע שעבר פסקה וועדת המשמעת העליונה של ההתאחדות לכדורגל על משחק חוזר מול קבוצת הנוער של מכבי פתח תקוה, במסגרת חצי הגמר בגביע המדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully