וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הפסדנו לקבוצה טובה יותר"

צביקה שרף הצליח לקבל את הפסד מכבי ת"א לצסק"א אחרי עונה הפכפכה. וויצ'יץ': "לא יודע אם זה המשחק האחרון שלי עם מכבי ביורוליג"

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן.

מכבי תל אביב נלחמה הערב (ראשון) בצורה מעוררת כבוד בגמר היורוליג מול צסק"א מוסקבה, אבל רדפה לאורך כל המשחק אחרי הרוסים ולמרות שירדה למחצית במינוס 1, הפסידה בסופו של דבר 91:77.

מחצית שנייה של 36:49 לזכות הרוסים עשתה את העבודה בצורה מושלמת עבור אטורה מסינה הנפלא וחניכיו ועל זה דיבר צביקה שרף מיד אחרי המשחק: "אני עצוב כי הפסדנו בגמר, אבל עשינו דרך ארוכה וטובה והפסדנו לקבוצה טובה יותר. הרבע השלישי היה לא טוב ואם אתה נותן לצסק"א להוביל ולא מצליח לחזור אז אתה בבעיה".

שרף הוסיף על המחצית השנייה ואמר: "לא הצלחנו לעשות סלים. ביינום עשה עבודה מקסימלית. שחקנים אחרים לא הצליחו לקלוע מה שהיו צריכים. לצסק"א יש שחקן בכל עמדה. הם עצרו את השחקנים שלנו בתרגילים ולא הצלחנו.

"ברור שכשאתה מגיע לגמר גביע אירופה אתה רוצה לנצח אבל גם בצד השני יש קבוצה שכל סופרלטיב שנגיד עליה, יגרע מהרמה שלה. עשינו הכל כדי לנצח. הרבע השלישי שלנו לא היה טוב. וזה הכריע את הבריחה שלהם, שלא הצלחנו לחזור ממנה.

"צסק"א היא הקבוצה הכי טובה באירופה. מכבי זה מועדון עם מסורת. הם הביאו את שישקאוקאס ואת מרקוס גורי והוסיפו את זיזיץ'. אין גבול לכוח ולכמות השחקנים שהם יכולים לזרוק למשחק ולהוסיף. זה לא עניין של מזל. היה פה קרב שלא הוכרע בגלל מזל או חוסר מזל".

בלותנטאל: "מצטער בשביל האוהדים"

דיוויד בלותנטאל דיבר על הקהל הצהוב הגדול שליווה את הקבוצה לבירת ספרד: "אני מצטער בשביל האוהדים הם באו כל הדרך הארוכה הזאת אבל דברים כאלה קורים וצריך להמשיך הלאה. צסק"א מנוסה מאוד והיה מאוד קשה לשחק מולם".

טרנס מוריס הוסיף: "לא רצינו לסיים ככה את המשחק. הם יצאו לרבע השלישי ועשו ריצה, אנחנו לעומת זאת החטאנו המון זריקות קלות וזה דיכא אותנו. איבדנו המון כדורים במחצית השנייה והם קיבלו זריקות חופשיות וככה זה יצא בסוף. אני לעולם לא אודה שצסק"א קבוצה טובה מאיתנו. נתנו את כל מה שיש לנו אבל עשינו טעויות שבדרך כלל אנחנו לא עושים. זה פגע בנו".

ליאור אליהו: "אני צריך לראות את המשחק עוד פעם בשביל לראות מה לא עבד. הקליעות מבחוץ לא נכנסו ואיפה שהוא שיחקנו לידיים שלהם. זרקנו בלחץ וזה מה שהם רצו. קודם כל, במחצית הראשונה היינו במשחק. במחצית השנייה היה עלינו יותר לחץ והשלשות לא נכנסו. במחצית הראשונה שיחקנו פנימה וקצת יותר חכם. מחצית שנייה שיחקנו לידיים שלהם ונתקן שנה הבאה. זה קצת מתסכל אבל אם היו נכנסות כמה שלשות אז זה היה משנה את המשחק".

אסטבן באטיסטה, שתרם הערב 14 נקודות, 7 ריבאונדים והרבה מלחמה אמר: "זה לא הספיק לנו. לא רצינו להפסיד בגמר ואנחנו מאוד מאוכזבים. צסק"א שיחקו מצוין בכל המשחק ואנחנו איבדנו קצת מהפוקוס שלנו. כל מה שעשינו לא היה מספיק. אני מאוד גאה בקבוצה שלנו".

"זה כואב מאוד", אמר וונטיגו קאמינגס, שכמעט ולא היווה פקטור במשחק הערב, "ידענו שהם קבוצה מצוינת ואי אפשר לעשות מולם טעויות. ברבע השלישי האיבודים מאוד הפריעו לנו. לא הצלחנו לשחק את המשחק שלנו בהגנה וזה מה שהשפיע".

כספי: "נצא מזה חזקים"

"החצי השני לא היה טוב. אין מה להגיד", הסכים ניקולה וויצ'יץ' עם כל חבריו לקבוצה, "ניסינו, אבל הם קבוצה טובה יותר וצריך לברך אותם. ניסיתי לעשות כל מה שאני יכול אבל זה לא היה מספיק. זה קשה לחזור בלי תואר אבל הפסדנו לצסק"א שהיא קבוצה מצוינת. אני לא יודע אם זה המשחק האחרון שלי במכבי ביורוליג".

דרק שארפ אמר: "צסק"א שיחקה מצוין. הם קלעו קליעות טובות והגיע להם לנצח. האמנו בקבוצה שלנו, אבל זה לא היה הלילה שלנו". עומרי כספי הוסיף: "בחצי השני לא שיחקנו את הכדורסל שלנו, ששיחקנו בחצי הראשון. אנחנו גאים בדרך שעשינו ונצא מזה חזקים".

רענן כץ, מבעלי הקבוצה: "הקבוצה היותר טובה ניצחה היום. פיספסנו זריקות מתחת לסל שהיו צריכות להיכנס ועוד 2 זריקות שהחטאנו, זה דבר שכל הזמן היינו קולעים. אין לי הסבר למה זה לא נכנס. אנחנו עושים כל מה שאפשר לעשות בשביל מכבי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully