וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגמר עף הסתיים, קמפיין היורו יוצא לדרך

4.5.2008 / 18:35

נבחרת ישראל בכדורעף תפתח השבוע את הופעתה במוקדמות אליפות אירופה, במפגש כפול מול מולדובה. אחר כך, זה רק הולך ומסתבך

נבחרת ישראל בכדורעף פתחה היום (ראשון) את הכנותיה לקמפיין מוקדמות אליפות אירופה 2009. הנבחרת תמריא ביום שלישי הקרוב למולדובה, שם תתמודד ביום חמישי מול הנבחרת המקומית. ביום ראשון היא תארח את המולדובים במשחק הגומלין בהדר יוסף, כאשר המנצחת במפגש הכפול תעפיל לבית המוקדמות של אליפות אירופה.

במידה וישראל תעפיל לבית המוקדמות, היא תתחרה בבית מרובע נגד בולגריה, קרואטיה ופורטוגל, בשיטת ליגה בת שני סיבובים (בבולגריה ופורטוגל). המנצחת בבית תעלה אוטומטית ליורו, ואילו הנבחרת שתסיים במקום השני תעלה לשלב הצלבה מול נבחרת מבית מקביל.

מאמן הנבחרת אבישי קרפובסקי אמר היום במסיבת עיתונאים: "ישראל לא אירחה משחק רשמי כבר 10 שנים. רצינו להתכונן יותר לטורניר, אבל גמר הפלייאוף בליגה גרם לנו לפתוח את האימונים בהרכב חסר. אני רוצה להאמין שנעבור את מולדובה, הבית יהיה הרבה יותר קשה. בשיטה החדשה של הכדורעף יש סיכוי להפתיע, ואני מקווה שבאמת נוכל לעשות את זה ולהתברג במקום השני".

קפטן הנבחרת, אלכס לאוריאן, נשמע קצת פחות אופטימי מהמאמן ואמר: "בכדורעף אין קיצורי דרך. קשה להפתיע קבוצות ברמה גבוהה, חייבים להתאמן הרבה יותר כדי לעשות את זה".

נבחרת ישראל מורכבת ברובה משחקני מכבי תל אביב ומכבי הוד השרון, שהתמודדו בגמר עף, בסיומו ניצחו הצהובים 2:3. קפטן מכבי תל אביב, עומר רובינשטיין, לא יצטרף לנסיעה למולדובה בגלל פציעה בגב. עידו כהן מהפועל מטה אשר לא ייסע בגלל בעיות אישיות. את הסגל הישראלי משלימים הליגיונרים, אלכס שפרנוביץ' ואיתמר שטיין, שמשחקים במדי מחזיקת הגביע הצרפתי וובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully