וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהירות, נחשים

4.5.2008 / 16:48

ווב השיג ניצחון שביעי, הדיאמונדבקס פירקו את המטס 4:10. בוסטון נקמה בשילדס ובטמפה ביי, הדודג'רס שועטים עם השמיני ברציפות

אריזונה - ניו יורק מטס 4:10

הניצחון השביעי העונה של ברנדון ווב בשבע פתיחות הושג לאחר שהמגיש נתן הומר בן שלוש ריצות לקרלוס דלגדו באינינג השישי, שצימק מ-1:5 ל-4:5. אבל אז בא אינינג שמיני גדול בן חמש ריצות שהבטיח לווב את המאזן המושלם, וקיבע את הפסדו של מייק פלפרי. משחק גדול למחליף בבסיס השני, אוגי אוחדה, עם שלוש חבטות ושישה ריביז.


קולורדו - לוס אנג'לס דודג'רס 12:7

הדודג'רס לא עוצרים, וכמו אוחדה גם לג'יימס לוני היה משחק של שש הכנסות רצים, בונוס על הומראן ושתי חבטות. לוס אנג'לס כבר עם ניצחון שמיני ברציפות, למרות יכולת רעה בהגשה הפותחת של אסטבן לואייזה. הונג צ'ין קו זכה בניצחון, מאט הולידיי ובראד הופ עם הומרים לקולורדו, ששמה את טרוי טולוויצקי ברשימת הפצועים.


פלורידה - סן דייגו 7:2

זה לא היה יום גדול של ג'ייק פיבי, שסגר 5.2 אינינגים ולא הגיע להופעת איכות, אבל ההתקפה הייתה מספיק טובה והעניקה לו ניצחון ראשון אחרי שלושה שבועות. הומר לאדריאן גונזאלס בסן דייגו ולמייק ג'ייקובס בפלורידה, הפסד לריקי נולאסקו.


וושינגטון - פיטסבורג 8:9

הנשיונאלס מייצבים את עצמם לאחר פתיחת עונה רעה מאוד, בסיוע הומר ושישה ריביז של כריסטיאן גוזמן, שגם חבט לדאבל בן שלוש ריצות ששבר שוויון. הומר גם לחוזה באוטיסטה, ניצחון לחסוס קולומה, הפסד לפול מאהולם ושמירה לג'ון ראוש.


אטלנטה - סינסינטי 1:9

שש ריצות של הברייבס באינינג השביעי הוציאו את המשחק לחלוטין מידי הרדס, כשג'ו ג'ו רייס רושם ניצחון עם 5.1 אינינגים ומאט בלייל עם ההפסד.


סט. לואיס - שיקגו קאבס 9:3

שש ריצות של הקאביז באינינג הרביעי הבריחו אותם ל-0:6 וסייעו לטד לילי לרשום ניצחון שני ברציפות, עם שבעה וארבעה. הומר וארבעה ריביז למייק פונטנו ושלוש חבטות לקוסקיי פוקודומיי המצוין. אלברט פוחולס וידאייר מולינה עם הומרים לקרדינלס, הפסד ראשון העונה לקייל לוהש.


יוסטון - מילווקי 2:6

כמו במשחק בסט. לואיס, גם האסטרוס נזקקו לאינינג גדול, רשמו חמש ריצות בחמישי וזכו בניצחון. 5.2 אינינגים לברנדון בקי, שגם חבט להומר. מייקל בורן ירה אחד משלו אל מעבר לגדר, ריקי וויקס עם הומר לברוורס ומני פארה עם ההפסד.


פילדלפיה - סן פרנסיסקו 3:2

בנג'י מולינה חבט לריצה המנצחת באינינג העשירי והעניק ניצחון לג'ק טשנר. לא עזר למאט קיין מאמץ של שבעה ושמונה בסן פרנסיסקו. בריאן ווילסון עם השמירה, רודי סיאנז עם ההפסד, הומרים לצ'ייז אטלי האדיר ולג'ף ג'נקינס מפילדלפיה.

שילדס הרגיז את הרד סוקס

בוסטון - טמפה ביי 4:12

בשבוע שעבר רשם ג'יימס שילדס משחק מבריק של שלוש חבטות נגד בלבד, והרד סוקס רשמו ולא שכחו. שילדס ספג מטח של שבע ריצות ב-3.2 אינינגים בלבד, כשג'וש בקט סופג ארבע ריצות משל עצמו, אבל מחזיר בשמונה אינינגים ובחמישה חשמולים. שלוש חבטות לדסטין פדרויה ולדייויד אורטיז בבוסטון, הומרים לאקינורי איוואמורה ולגייב גרוס בטמפה ביי.


ניו יורק יאנקיז - סיאטל 1:6

גם הנוכחות של פליקס הרננדז לא הפחידה את היאנקיז, שהסתייעו בשישה אינינגים וחמישה חשמולים של מייק מוסינה ובהומר של ג'וני דיימון. 5.2 אינינגים להרננדז בהפסד.


טורונטו - שיקגו וייט סוקס 2:5

ורנון וולס עמד בסימן שלשות - שלוש חבטות ושלושה ריביז, כשג'סי ליץ' גומא 7.1 אינינגים ובי ג'יי ריאן מסיים היטב את העבודה. הומר למרקו סקוטארו על ג'ון דאנקס המפסיד, הומרים לג'רמיין דיי ולקרלוס קוונטין על ליץ'.


לוס אנג'לס איינג'לס - בולטימור 1:3

אתה אף פעם לא יודע מה תקבל מג'ון גארלנד. המגיש של האיינג'לס נתן הופעה יפה של שמונה אינינגים, אותה תיבל בסטרייקאאוט אחד בלבד, והאפיל על דניאל קבררה, שסיים עם 7.1 ושישה. סוס העבודה פרנסיסקו רודריגז המשיך לשעוט עם שמירה מספר 12 העונה.


קליבלנד - קנזס סיטי 4:2

לוק הוצ'באר הגיש שישה וטיגן שישה, וחיכה לאינינג השביעי שבו רשמו חבריו ארבע ריצות, כדי להפוך פיגור ליתרון. ג'ואקים סוריה קצר את השמירה, כדי להעניק להוצ'באר ניצחון שני העונה. סי סי סבאתיה, שהיה מצוין שישה אינינגים, רשם 6.1 ואת ההפסד.


מינסוטה - דטרויט 1:4

הטווינס המשיכו להשבית את התנופה של הטייגרס, כשהפעם מתעלה בריאן באס, שהחליף את סקוט בייקר הפצוע אחרי שלושה אינינגים, והגיש ארבעה עד לניצחון. שבעה וחמישה לא הספיקו לג'סטין ורלאנדר שנחל את ההפסד, קרייג מונרו עם הומר למינסוטה נגד האקסית, קרטיס גרנדרסון עם הומר לנמרים.


אוקלנד - טקסס 6:3

הריינג'רס ממשיכים לנצח, כשאיי ג'יי מארי נותן הופעה סולידית עם 5.1 אינינגים ומעניק להם W רביעי במספר. כריס שלטון, פעם ילד פלא בדטרויט והיום נער משוטט ברחבי הליגה, עם הומר לריינג'רס, דייויד מרפי עם אחד משלו וג'ואקין בנואה עם השמירה. הפסד לצ'אד גאודין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully