וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר מבקשת לערוך דיון נוסף על הערעור

האלופה חייבת עוד ערכאה כדי שתוכל לפנות לביה"ד אזרחי או לפיפ"א. בקשת הרצליה לדיון נוסף של 11 דיינים נדחתה. שיימן: "החלטה של שפנים"

נשיאות בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל החליטה לא לקבל את בקשתה של מכבי הרצליה להגיש ערעור על החלטת בית הדין ולקיים דיון נוסף בפני הרכב של 11 דיינים.

כזכור, בית הדין פסק ברוב גורף כי הרצליה תקבל ניצחון טכני על בית"ר, בעקבות התפרצות אוהדי האלופה לכר הדשא בטדי, ופיצוץ המשחק. בערעור שהגישו בית"ר וההתאחדות לבית הדין העליון, בוטלה ההחלטה בנוגע לעניין הניצחון הטכני, ונקבע כי שתי הקבוצות תערוכנה משחק חוזר. החלטה זו הפתיעה את הרצליה, ולמרות שבמועדון הודיעו בעבר שלא יערערו על החלטת בית הדין העליון, החליט שיימן לממש את זכותו בכל זאת, ולנסות לזכות מחדש בשלוש נקודות הליגה היקרות.

"אנו בודקים כרגע מה צריך לעשות, ובמקביל מתרכזים בליגה", אמר יו"ר מכבי הרצליה אריאל שיימן. "לא ציפינו להחלטה אחרת. זו החלטה של שפנים, החלטה שיכולה להתקבל רק נגד הקבוצות הקטנות. זו החלטה הזויה. מכבי הרצליה היתה צד בעניין, ולא קיבלה זכות ערעור. יש אופציות, גם אזרחיות, ואנו נבדוק אותן".

בית"ר מבקשת לערוך דיון נוסף על הערעור

הנהלת בית"ר ירושלים קיבלה הבוקר החלטה באופן סופי לפנות לבית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל, בבקשה לערוך דיון נוסף על הערעור שהגישה.

בית"ר עושה מהלך זה בגלל שעל פי נהלים המשפטיים, אם בית"ר תרצה לעשות את אחת משתי האפשרויות: פנייה לבית דין אזרחי ופנייה למוסדות הגבוהים של פיפ"א, היא חייבת לבקש קודם דיון נוסף בעליון. האלופה חייבת להגיש עד יום שני את הבקשה והיא תעשה זאת ביממה הקרובה. במקרה והדיון הנוסף לא יספק את הקבוצה, הנהלת המועדון תבחר באחד משני הצעדים שהוזכרו.

מנג'ר הקבוצה גיורא שפיגל יצא היום ליוון על מנת לעקוב מקרוב אחרי שחקני התקפה פוטנצייאלים לעונה הבאה. בעקבות החשש שרומולו ועמית בן שושן לא ימשיכו בקבוצה, בנוסף לעזיבה הצפוייה של ג'וניור ויזה, יצפה שפיגל במשחקי הפליאוף במדינת הבלקן, כשבידיו רשימה של מספר שחקנים עליהם המליץ בין היתר גם יצחק שום, שאימן ביוון את פנאתיניקוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully