וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעם שלישית גלידה?

בית"ר ירושלים כבר ניצחה העונה פעמיים את מ.ס. אשדוד ויש לה הזדמנות טובה לעשות זאת שוב באיצטדיון הי"א. כל הפרטים לפניכם בפינת ההיסטוריה

משחק מספר 81: מ.ס. אשדוד – בית"ר ירושלים 3.4, 3.3, 1.7

המטרות השונות של שתי הקבוצות אמורות להיות במרכז ההתמודדות, ואנחנו כאן כדי לבדוק את ההיסטוריה של המפגשים בין השתיים. אתם יודעים, זה עוד פקטור שצריך לקחת בחשבון לפני שמחליטים על מי להמר. אחרי הבלגאן שהיה עם ההחלטה להעניק ניצחון טכני למכבי הרצליה על בית"ר ובסופו של דבר ביטול ההחלטה, בית"ר מופיעה למשחק עם 61 נקודות במקום הראשון. לאשדוד, שמסובכת בתחתית הטבלה יש כעת 27 נקודות והיא נמצאת מתחת לקו האדום.

שתי הקבוצות נפגשו העונה כבר פעמיים בליגה. את המפגש הראשון הייתה מעדיפה אשדוד לשכוח. שבוע אחרי שספגה שישייה ממכבי נתניה, התייצבו החניכים של אלון חזן, המאמן דאז, בטדי וספגו חמישייה.

רומולו כבש פעמיים, אבירם ברוכיאן, מיכאל זנדברג ועידן טל הוסיפו והתחילו את הסתבוכת המשמעותית של אשדוד בתחתית. בסיבוב השני זה נגמר רק ב-1:2 לאלופה. רומולו שוב כבש (32), דוד רביבו איזן (41) ואבירם ברוכיאן (63) סגר את הסיפור.

בעונה שעברה בית"ר ניצחה 1:4 בסיבוב הראשון, 0:2 בסיבוב השני והמשחק השלישי הסתיים ב-1:1. ומה יהיה הפעם? בית"ר תהיה רעבה להוכיח שהמקום הראשון שלה ראוי ונראה שהיא תנצח. ההימור: 2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully