וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצים כבר לחגוג

אינטר משוועת לאליפות שנייה ברציפות וממתין לה דרבי מול מילאן, שרוצה לשפר עמדות. כמה ייגמר? כל התשובות לפניכם בפינת הסטטיסטיקה

משחק מספר 19: מילאן – אינטר 2.4, 2.5, 2.7

הדרבי המילאנזי בין מילאן לאינטר שלושה מחזורים לסיום העונה עשוי להכריע את גורל העונה של שתי הקבוצות. האלופה, המדורגת ראשונה עם 81 נקודות, עשויה לחגוג כבר ביום ראשון את האליפות, שכן היא מקדימה בשש נקודות את רומא השנייה ותיקו עשוי להספיק לה להוציא את החגיגות לדרך. מילאן החמישית יודעת שניצחון שלה יכול להעלות אותה למקום הרביעי, אך זה המקסימום שהיא יכולה להגיע העונה.

אינטר משחקת העונה מצוין בבית. רק שני הפסדים היא ספגה כל העונה, אחד מהם היה בבית (2:1 ליובנטוס) ובשני משחקים נוספים היא סיימה בתיקו. בכל יתר המשחקים בסן סירו ניצחו החניכים של רוברטו מנצ'יני, אך כעת כשהם יוצאים למשחק החוץ הם מופיעים עם שבע תוצאות תיקו בחוץ. מילאן לעומת זאת משחקת דווקא בחוץ טוב יותר מאשר בבית. השחקנים של קרלו אנצ'לוטי נוצחו אמנם חמש פעמים בחוץ, אך בפועל הם השיגו יותר נקודות שם מאשר בסן סירו (33 לעומת 25). בבית הם השיגו רק שישה ניצחונות.

אם נבחן כיצד שתי הקבוצות מופיעות למשחק ובאיזה מומנטום הן נמצאות, נוכל לראות כי אינטר ניצחה בארבעה מחמשת משחקיה האחרונים (אחד הסתיים ב-0:0 מול לאציו בחצי גמר הגביע, ומצפה לקבוצה כעת הגומלין). במחזור האחרון הם גברו 1:2 על קליארי, עוד קודם לכן 0:1 על טורינו, 0:2 על פיורנטינה ואותה התוצאה על אטאלנטה.

מילאן לעומת זאת הרבתה להבקיע שערים במשחקיה האחרונים. הרוסונסרי מגיעים אחרי 1:4 בחוץ על ליבורנו, 1:5 בבית על רג'ינה, עוד קודם לכן הם הפסידו 3:2 ליובנטוס, ניצחו 1:3 את קליארי ונוצחו בבית 2:1 על ידי אטאלנטה. במשחק היחיד שנערך העונה בין השתיים ניצחה אינטר 1:2 כשאנדראה פירלו כבש את שער היתרון למילאן אחרי 18 דקות, אך חוליו קרוז (37) וקמביאסו כבש את שער הניצחון (63).

ומה הסטטיסטיקה אומרת לגבי ממוצעי כיבוש וספיגת שערים? מילאן כבשה בממוצע במשחקיה העונה בבית 1.47 שערים למשחק וספגה קצת פחות משער (0.94). אינטר לעומת זאת כבשה 1.47 שערים בחוץ בממוצע לעומת 0.58 שערים שספגה. ומה יהיה הפעם? להערכתינו שתי הקבוצות יהיו מרוצות מתיקו, ועל התוצאה הזו הן תשחקנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully