וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאקו: "אם אני לא פותח, עדיף שלא אהיה בסגל בכלל"

3.5.2008 / 22:27

שחקני מכבי פ"ת טוענים כי כך התבטא בלסינג קאקו בחדר ההלבשה לפני המשחק. למרות ההפסד, במועדון מרוצים מהופעת השחקנים

קשר מכבי פתח תקוה, בלסינג קאקו, לא נכלל הערב בסגל למשחק של קבוצתו מול בני יהודה. בקבוצה טוענים שהשחקן התלונן על כאבים בברך ואכן לפני המשחק, קאקו קיבל זריקה מהצוות הרפואי. כזכור, הקשר היה אמור לעבור ניתוח בברכו באמצע העונה אך החליט לוותר בגלל מצב הקבוצה. שחקנים בקבוצה טענו לאחר המשחק כי קאקו צוטט בחדר ההלבשה באומרו: "אם המאמן החליט לא לפתוח איתי בהרכב עדיף שלא אהיה בסגל בכלל".

שחקנים בקבוצה אמרו כי קאקו מתלונן זה זמן רב על היחס של הצוות המקצועי אליו, כולל המאמן הקודם גיא לוזון. שחקנים בקבוצה הטיחו לאחר המשחק ביקורת חריפה בשחקנים הזרים של הקבוצה: "מלבד דירסאו, אין לנו זרים בקבוצה", אמר אחד השחקנים והוסיף: "קאקו לא תורם לקבוצה במאומה, עדיף שיילך הביתה. אחרי שהוא יילך, אתם תראו שנתחיל לנצח". לאחר המשחק קאקו עזב את האצטדיון בזעם ולא אמר לשלום לחבריו.

בקבוצה מרוצים מאוד מהיכולת שהפגינו השחקנים. במחצית לא הרבה ניצן שירזי לדבר עם חניכיו, ובסיום המשחק הוא נכנס לחדר ההלבשה ואמר להם: "תרימו את הראש, צריך להתעודד, חייבים להישאר בליגה". בקבוצה דווקא הביעו אופטימיות באשר לסיכויי הקבוצה להישאר. גורם במועדון: "ניצחון אחד והדרך תיפתח. אנחנו יודעיםשהמצב לא טוב אבל בטוחים שנישאר בליגה".

במהלך השבוע הציעו מספר שחקנים בקבוצה לארגן נסיעה לצפון למטרת השתטחות על קברי צדיקים. חלק מהשחקנים סרב ולכן הנסיעה בוטלה. אחד השחקנים הציע לאסוף פתקים עם בקשה להישאר בליגה ולהטמין אותם בכותל. אחד השחקנים אמר: "אם זה מה שיעזור, אני מוכן לנסוע גם עד אומן". כעת, לאחר ההפסד, בקבוצה שוקלים ברצינות את ההצעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully