וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה גברה 0:2 על מכבי הרצליה

מכבי הרצליה עברה מבית הדין למגרש, שם היא פגשה את מכבי נתניה, שנראתה הרבה יותר טוב וניצחה 0:2. שכטר (81) וצגאי (90) כבשו

לא ברור עד כמה ההתעסקות של אריאל שיימן, יו"ר מכבי הרצליה, בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל, עזרה או הזיקה להכנות של הקבוצה לקראת משחקה הביתי של מכבי נתניה. למען האמת, זה כבר לא חשוב. העובדה היא שמכבי הרצליה הפסידה למכבי נתניה 2:0 בתום הפגרה, וחזרה בגדול למאבק נגד הירידה. כמה אירוני שדווקא בית"ר ירושלים, מולה התמודדו ראשיה בבית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל, היא הפייבוריטית הגדולה שלהם לניצחון במשחק מול מ.ס אשדוד, שינעל את המחזור ביום שני. נכון לעכשיו, שתי נקודות מפרידות בין שתי הקבוצות האלה, וניצחון של אשדוד ביום שני, יוריד את הרצליה מתחת לקו האדום.

מכבי נתניה נגררה לרמה הנמוכה של המשחק במחצית הראשונה, ולמרות שפתחה עם שלושה שחקני התקפה, דווקא הרצליה הייתה יותר התקפית במחצית הראשונה. במחצית השניה קבוצתו של פרדי דוד נעלמה, והחילופים של ראובן עטר סיפקו את הסחורה. איתי שכטר, שדווקא פתח בהרכב והיה רדום לאורך 80 דקות, פתח את החגיגה במבצע אישי בדקה ה-81 וכבש את הראשון. תשע דקות לאחר מכן, הוא בישל למחליף יחיאל צגאי וסגר עניין.

מכבי נתניה השתלטה על המקום השני בעקבות הפסדה של בני סכנין למכבי תל אביב, וכעת היא תקווה גם להפסד של יריבתה השניה על הסגנות - הפועל קרית שמונה.

מהלך המשחק

דקה 17 - הזדמנות מסוכנת ראשונה במשחק. כפיר אדרי הגביה כדור מצד שמאל, לירן שטראובר לא יצא טוב ועומר בוקסנבוים התמקם מצויין כדי להמשיך מהאוויר לכיוון השער, אלא שהכדור יצא החוצה.

דקה 24 - מתפרצת לנתניה. טאזמטה רץ לבד לכיוון השער ונכנס לרחבה, דייויס רץ אחריו וספק הכשיל אותו ספק גרם לצלילתו. השופט מנשה משיח לא שרק. במהלך הזה, דייויס נפצע בברך, וסיים את חלקו במשחק.

דקה 40 - מכבי הרצליה ניצלה משער עצמי. דלה ימפולסקי הגביה לכיוון המרכז, מורץ בלם עם הרגל והכדור עף בקשת היישר לקורה של אדרי.

דקה 45 - טאזמטה פרץ לרחבה מצד ימין ובעט כדור חלש לידיים של אדרי.

דקה 45 - שלו מנשה ניסה להפתיע את לירן שטראובר בבעיטה מ-22 מטרים, שוערה של מכבי נתניה הדף מצויין לקרן.

דקה 50 - חיים מלכה שלח רגל לעבר כדור קרן של דלה ימפולסקי וכמעט וכבש שער עצמי.

דקה 52 - עומר בוקסנבוים בעט מ-25 מטרים מעל לשער של שטראובר.

דקה 60 - אובודו אוקוצ'ה שיחרר כדור חזק מ-20 מטרים, מעל למשקוף.

דקה 72 - הזדמנות מצויינת לנתניה. יחיאל צגאי הגביה כדור לאיתי שכטר, שפרץ לרחבה מימין ושלח מסירת רוחב לטאזמטה, שהחמיץ מקרוב מול אדרי.

דקה 81 - שער! איתי שכטר השתלט על כדור עומק מהצד השני של המגרש, השתחרר בין שני הבלמים של הרצליה ופרץ לרחבה כדי לכבוש מול אדרי. 0:1 למכבי נתניה.

דקה 84 - הזדמנות להרצליה. מהלך שהתחיל באנטויה והמשיך במסירת רוחב ובעיטה של בוקסנבוים מקרוב, הסתיים בהצלת שער מהקו של גולן חרמון.

דקה 90 - איתי שכטר השתלט על כדור בצד השמאלי של הרחבה, עבר את מורץ והמשיך במסירת רוחב לצגאי, שכבש מקרוב.

הרכב מכבי הרצליה: אמיר אדרי; אסי משיח, חיים מלכה, דייהו דייויס (מיטייה מורץ, 28), כפיר אדרי, מהראן ראדי, אסף קריספיס, שלו מנשה, עומר בוקסנבוים, צ'טם אנטויה, דייהו ג'איובה (תומר חמד, 76).

הרכב מכבי נתניה: לירן שטראובר, דדי בן דיין, גולן חרמון, לואיס מרין, קלמי קלמי סבן, אלמוג כהן, טל מעבי, דלה ימפולסקי (יחיאל צגאי, 62), טיירי טזמאטה (פרנסיס קיויו, 78), אוקוצ'ה (עשהאל בן שבת, 85), איתי שכטר.

פרדי דוד: "הגיע לנו להפסיד"

מאמנה של מכבי הרצליה, פרדי דוד, אמר בסיום המשחק: "לא שיחקנו טוב, והגיע לנו להפסיד. יצאנו מהמסלול של המשחקים. הפציעה של דייהו דייויס פגעה בנו, אבל הפסדנו את המשחק וכל השאר תירוצים. אני אומר בפעם המאה, אנחנו ניאבק, וניאבק עד הסוף, ונעשה את כל המאמים על מנת להישאר בליגה".

איתי שכטר, שחגג שער ובישול למכבי נתניה: "זה לא רק אני, כל הקבוצה שיחקה מצוין, בעיקר במחצית השניה. היינו יכולים לנצח יותר מ-0:2". לגבי תכניותיו לעונה הבאה אמר שכטר: "אני בנתניה בעונה הבאה, טוב לי פה ואני רוצה להגיע לאירופה דרך נתניה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully