וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל כפר סבא ניצחה 0:1 את מכבי חיפה

אייל בן יעקב

3.5.2008 / 17:00

הקבוצה האדישה של רוני לוי, כבשה שער עצמי (קרוסה, 30) והפסידה 1:0 בכפר סבא. ניצחון ביתי נדיר לקבוצה המקומית שקרובה להישארות

רק ניצחון ביתי אחד היה עד הערב (שבת) להפועל כפר סבא. זה קרה אי שם בסיבוב הראשון מול מ.ס אשדוד. אבל מול הקבוצה האדישה בליגה, מכבי חיפה, שחושבת רק על העונה הבאה, השחקנים של אלי אוחנה השיגו ניצחון ביתי נדיר, 0:1 שקירב אותם מאוד לעונה נוספת בליגת העל. האורחים סופרים משחק רביעי ללא ניצחון והם מתרחקים מאוד מכרטיס לאירופה בעונה הבאה.

חיפה פתחה בהרכב מהפכני ומעניין כאשר פיטר מסיללה משחק כקשר שמאלי ואלירן דנין כמגן. שי מימון פתח בקישור האחורי ואילו רנאטו לא עלה ב-11 של רוני לוי. בכפר סבא שב המגן השמאלי הברזילאי, לירה, להרכב לאחר פציעה. גם בן לוז וגוסטבו בוקולי שבו מהיעדרויות ארוכות ושולבו במשחק.

המשחק היה חלש ושתי הקבוצות מיעטו לסכן את השער. בדקה ה-30 הכניס הבלם דגלאס דה סילבה כדור לרחבה ומתוך הערבוביה דווקא דייגו קרוסה האורח, דחק לשערו הוא. חיפה ניסתה לחזור למשחק במחצית השניה, החזיקה בכדור ותקפה, אך לא הגיעה למצבים משמעותיים.

הנהלת כפר סבא הוזילה את מחירי הכרטיסים למשחק, ואפשרה לנשים ולילדים כניסה חינם, מה שהביא לקהל שיא של 4,000 צופים שהגיעו לעודד בחום הכבד. מזג האוויר גבה גם מחיר - אוהד מקומי ושוטר התעלפו ביציעים ופונו לבית החולים.

מהלך המשחק

דקה 8: מסיללה פרץ מצוין באגף השמאלי, הגביה לרחבה ופנטאני המשיך מהאוויר מ-16 מטרים, מעל המשקוף.

דקה 18: הזדמנות מצוינת לכפר סבא. כנפו בעט מקצה הרחבה, אך שחקן חיפאי הרחיק את הכדור, שעשה דרכו לשער, לקרן.

דקה 27: אבו-בקרי טיווח את השער ממרחק, דוידוביץ' קלט.

דקה 30: גול! כפר סבא כבשה לאחר דקות טובות של לחץ. הבלם דה סילבה החל במהלך כששלח כדור לתוך הרחבה, ומתוך הערבוביה הקדים דייגו קרוסה את אורי אוזן ודחק לשערו הוא.

דקה 66: יבואה נשלח בכדור ארוך לעימות ישיר מול דוידוביץ', קינן עצר אותו בעבירה, והשופט שטרית הסתפק בכרטיס צהוב.

הרכב הפועל כפר סבא: אוהד לויטה, אורי אוזן, לירון זרקו, דגלאס סילבה, לירה, קובי מויאל, יעוזה אבו בקרי, מאור מליקסון (עופר טלקר, 85), גיז'רמו ישראלביץ, סמואל יבואה, אבי כנפו (בן לוז, 46)

הרכב מכבי חיפה: ניר דוידוביץ, איל משומר, דקל קינן, דייגו קרוסה, אלירן דנין. בירם כיאל, שי מימון (רנאטו, 53), עומרי אפק (גוסטבו בוקולי, 82), פיטר מסיללה, יניב קטן, ת'מבינקוסי פנטאני (אושרי גיטה, 76)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully