וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: קובי יוכתר כ-MVP

גיל קדרון

3.5.2008 / 15:58

זה לקח כמה שנים, אך לבסוף זה מגיע: העיתון לוס אנג'לס טיימס מדווח שכוכב ה-LA לייקרס זכה בתואר ה-MVP הראשון בקריירה שלו

זה לקח לו כמה שנים, סלים וטבעות אליפות, אבל זה לבסוף קרה. קובי בריאנט הוא ה-MVP לש עונת 2007/08, כך מדווח העיתון הנחשב, הלוס אנג'לס טיימס, מפי מקורות בליגה. הקומישינר דייויד שטרן יגיע בשבוע הבא ל-LA, לסדרה נגד יוטה, ויכריז על מספר 24 כזוכה בפרס המצטיין העונתי.

כבר כמה שנים שבריאנט מציג יכולת של MVP, אולם תמיד נמצאו סיבות או שחקנים אחרים שמנעו ממנו את הזכייה בתואר היוקרתי כל כך. גם הפעם כריס פול נתן עונה פנומנלית, אולם מסתבר שההצלחה הקבוצתית של הלייקרס תחת מנהיגותו של בריאנט, שיכנעה את הבוחרים שהגיע הזמן לתת כבוד לאחד השחקנים הגדולים בהיסטוריה של המשחק.

בריאנט סיים את העונה שני בממוצע נקודות רק ללברון ג'יימס, עם 28.3 נקודות למשחק, וזאת אחרי שאשתקד צבר 31.6 וסיים שלישי, ולפני שנתיים 35.4, ולא ראה את שמו בשלישייה הראשונה. מלבד הנקודות גם היו לקובי 6.3 ריבאונדים, 5.4 אסיסטים ו-1.8 חטיפות ב-82 משחקי העונה הסדירה ששיחק, וזאת על אף פציעה ממנה סבל בפברואר. בריאנט הוליך את הלייקרס למאזן הטוב במערב, והיווה גורם חשוב בסוויפ על דנבר בסיבוב הראשון של הפלייאוף.

בריאנט סיים יהיה הלייקר הראשון מאז שאקיל אוניל של שנת 2000, שזוכה בתואר, ומצטרף לגלריה מאוד מכובדת של שחקני לייקרס שזכו בתואר, שאפשר גם למצוא בה את אגדות הכדורסל מג'יק ג'ונסון וקארים עבדול ג'באר, שזכו 3 פעמים כל אחד בתואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully