וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: מרווין הריסון פצע אדם ביריות

3.5.2008 / 1:27

מחקירת המשטרה עולה כי שבעה כדורים נורו מאקדחו של השחקן לעבר לקוח בבאר השייך לו, והוא ייחקר. ג'יי קאטלר אובחן כחולה סכרת

יכול מאוד להיות שמרווין הריסון נכנס לצרות גדולות. התופס של אינדיאנפוליס קולטס, שחקן עתיד ודאי בהיכל התהילה, נחשד כי ירה לעבר לקוח בבאר השייך לו בפילדלפיה. בשלב זה הוא לא נעצר אלא רק תושאל על ידי משטרת העיר.

על פי הדיווח, מוקדם יותר השבוע ניהל הריסון ויכוח עם לקוח בבאר. הלקוח עזב בזעם כשהריסון אחריו. מספר כדורים נורו לעבר מכוניתו, הוא נפצע בידו וילדה שהייתה באיזור נחתכה מהשמשות שנופצו. הלקוח לא זיהה מהיכן נורו היריות, והמשטרה זיהתה את הכדורים ככאלה שנורו מנשק בלגי. הריסון מחזיק בנשק כזה. השוטרים הגיעו למוסך לשטיפת רכב שגם הוא בבעלות השחקן, והוא הודה בפניהם שיש לו אכן נשק כזה, אך הוא מעולם לא עזב את ביתו. אלא שהאקדח נמצא בדלי שטיפה במקום, ואכן אובחן כי נורו ממנו שבעה כדורים. "אנו מודעים לדיווח ונראה כיצד לפעול", אמר דובר ה-NFL גרג איילו.

בשורות לא טובות לקוורטרבק של דנבר ברונקוס, ג'יי קאטלר, שאובחן כחולה סכרת. "לא הייתה לי אנרגיה לאחרונה, ירדתי במשקל אבל חשבתי שמדובר במתח", אמר קאטלר. הרופאים גילו לו כי מדובר בסכרת תלויית אינסולין. "מדהים איך ביום אחד כל החיים שלך עומדים להשתנות", אמר השחקן. אלא שהוא לא שוקל אפילו להפסיק לשחק: "הם אמרו לי שאוכל להמשיך לשחק פוטבול. אני לא האתלט הראשון שיש לו סכרת ולא האחרון", אמר קאטלר.

על פי דיווחים ממיאמי, קיים נתק מוחלט בין כוכב הקבוצה, ג'ייסון טיילור, לאיש מספר 1 בה, ביל פארסלס. השניים נפגשו במתקן האימונים של הדולפינס ולא החליפו ביניהם מילה.

אנקואן בולדין, שכעס על אריזונה בשבועות האחרונים בשל סירובה לקבל את תביעתו לשיפוץ חוזהו, הופיע לפגישת החובה הראשונה של הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully