וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני אוסליבן, וכל מילה מיותרת

2.5.2008 / 23:02

שחקן הסנוקר הטוב בתבל סיפק את אחת התצוגות המרהיבות בהיסטוריה של אליפות העולם, בדרך לניצחון 6:17 על הנדרי בחצי הגמר

כולם יודעים שהוא גאון, אבל רוני אוסליבן פשוט לא מפסיק להפתיע. כל מי שחי ונושם סנוקר, לא ישכח לעולם את הניצחון שלו בחצי הגמר של אליפות העולם הערב (שישי) על אגדת סנוקר אחרת, סטיבן הנדרי, בתוצאה 6:17. גם מי שרק מחבב את המשחק, לא יכל שלא להתפעם מאחת מתצוגות הסנוקר הגדולות בהיסטוריה של אליפות העולם, בסיומה עלה השחקן הטוב בעולם לגמר, שיחל ביום ראשון הקרוב ובו הוא יתמודד מול המנצח במפגש בין אלי קרטר לג'ו פרי.

אם לא הקאמבק הגדול של רוני אוסליבן, אף אחד לא היה זוכר שסטיבן הנדרי, אלוף העולם 7 פעמים בעבר, היה זה שהוביל 1:4 בתום חמשת המשחקונים הראשונים. רוקט רוני, שככל הנראה התייחס לזה כ"פור" שנתן לסקוטי, הגיב ב-12 ניצחונות רצופים במשחקונים הבאים, בדרך ל-4:13. לא רק זה, הוא גם עשה את זה עם ברייקים של 133, 135 ו-126 נקודות בדרך ליתרון 4:13. הנדרי התאושש וניצח בשני המשחקונים הבאים, אלא שאוסליבן רצה ללכת לישון מוקדם, פינק את הקהל בנסצ'ורי נוסף - הפעם של 123 נקודות, נעזר בעוד כמה "פוקסים" וטעויות קריטיות של הנדרי, וניצח בסופו של דבר אחרי 23 משחקונים בלבד (מתוך 33 אפשריים).

רוקט רוני, שמתכוון לזכות השבוע באליפות העולם השלישית שלו בקריירה, יתמודד על התואר מול בן ארצו אלי קרטר, שגבר בחצי הגמר השני על ג'ו פרי 15:17, עם ברייקים של 128 ו-110 נקודות בדרך. המשחק ישודר ביורוספורט החל מ-17:00 שעון ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully