וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשר של שבוע: רוג'ר, אובר

2.5.2008 / 15:47

איך הצליח קלמנס להפוך את כל העולם לאויבו, מדוע ריק אנקייל מוכיח שהוא על אמת והיאנקיז מקבלים את כל הצרות ישר לפנים

1. עיתוי חשיפת פרשיית האהבים של רוג'ר קלמנס עם מי שהייתה נערה צעירה בת 15 כשהרומן החל לא מקרי. הדוגמטיות של קלמנס, חוסר ההכרה במציאות והיכולת להודות בטעות (שאגב, לא עשה, חשוב לחזור ולהזכיר שעד 2005 הסמים היו חוקיים בבייסבול) והיציאה במסע מיותר לניקוי שמו גרמו למגיש להיות הקשיש הרע של הספורט האמריקאי. האמריקאים סוגרים עכשיו חשבון עם קלמנס על היותו חסר נאמנות לקבוצות האחרונות שבהן שיחק (היאנקיז והאסטרוס), חסר עקביות בהחלטותיו, רודף בצע וצבוע. הרבה אנשים שהיו לצידו של קלמנס ברחו, ולא במקרה, כי מוטב להבין מאוחר מאשר אף פעם עם מי באמת יש לך עסק.

2. כשרק נכנס לליגה, בשלהי העונה שעברה, היה ריק אנקייל מסט. לואיס בגדר קוריוז. המגיש שפישל בגדול בפלייאוף של 2000 חזר בתור אאוטפילדר מהשורה. אלא שאפריל הוכיח למי שעוד היה לו ספק, שאנקייל הוא הרבה מעבר לקוריוז: 29 חבטות, חמישה הומראנס, 16 הכנסות רצים ו-29 אחוזי חבטה. נאה ביותר.

3. ואם כבר מדברים על מגישים חובטים, קרלוס זמבראנו משיקגו קאבס רשם הלילה הומר (יש לו בעונה בין שניים לשלושה, האיש יודע לסובב את המחבט), אבל הסיפור הבאמת מעניין הוא מייכה אווינגס מאריזונה. אווינגס עומד על מאזן של 0:4 עם ERA של 3.48 (את הפתיחה הגרועה הראשונה שלו רשם מול סן דייגו ביום ראשון), אבל שימו לב לשורה הסטטיסטית עם המחבט: שמונה חבטות, הומראן, שלוש הכנסות רצים, הולכה, חמש ריצות וארבעה סטרייקאאוטים עם 42.1 אחוזי חבטה. על זה נאמר "שניים במחיר אחד".

4. אחרי פתיחה של דשדוש התחילו הדברים להתחבר ללוס אנג'לס דודג'רס, שקצרו שישה ניצחונות רצופים. העונה עדיין ארוכה ולדודג'רס, כמו לכל הקבוצות, יהיו עוד רצפים, חיוביים ושליליים, אבל בערך באזור יולי יהיה מעניין לראות איזה חותם השאיר עליהם ג'ו טורה.

5. נו, אתם יודעים מה מגיע כאן - השורה "מישהו יודע לאן נעלם בארי בונדס?". ובכן, הספקולציות דיברו על טורונטו, עדיין מזכירים גם את היאנקיז ואנחנו עדיין שואלים - מישהו יודע לאן נעלם בארי בונדס?

אבודים בניו יורק

6. הכל מתפרק לניו יורק יאנקיז. דרק ג'יטר נפצע, חורחה פוסאדה הולך לרשימת הפצועים, אלכס רודריגז מצטרף אליו ועכשיו מתברר שפיל יוז (שהיה איום ונורא גם כך) יבלה חודשיים בחוץ. הניהול גרוע, אין הגשה, אין בולפן, חסר מחץ, ג'ירארדי לא ממש מוצא את מקומו ואם זה ימשיך כך, הספקולציה ששמעתי השבוע על כך שעל הכרטיס לפלייאוף מהמזרח ייאבקו בוסטון, טמפה ביי וטורונטו לא תהיה כל כך דמיונית.

7. לפני פתיחת העונה היו האיינג'לס מודאגים מאוד מחסרונם של ג'ון לאקי וקלווים אסקובר הפצועים. כשג'ו סונדרס הבליח נראו קצת יותר אנחות רווחה באנהיים, ועכשיו לקבוצה יש אקס פקטור חדש: ארווין סנטנה, שפתח עם מאזן של 0:5 ו-ERA של 2.48. זה בהחלט בונוס נאה למייק סושה, שאחרי חזרתו של לאקי (אסקובר סיים כנראה את העונה), ישלים רוטציה כמעט מלאה עם סונדרס, סנטנה וג'רד (היי - כתבתי ג'רד במקום ג'ף. מחיאות כפיים סוערות, תודה, תודה) וויבר. עם התקפה כמו שיש לאיינג'לס, זה צריך להספיק לקחת את המערב.

8. השבוע התבשרנו שבארי זיטו יורד לבולפן. 126 מיליון דולר לשבע שנים שפכו הג'איינטס על זיטו, רק כדי לראות אותו פותח עונה בצורה ברוטאלית. הכישלון של הג'איינטס מזכיר לנו כמה השוק התנהג בצורה לא רציונאלית בשנים האחרונות. רוצים עוד דוגמא? בבקשה - גיל מש (55 מיליון דולר ל-5 שנים) עם מאזן 4:1 ו-ERA של 7.22. לגבי זיטו, הדבר במיוחד בולט כשרואים איך הג'איינטס כן יודעים לגדל מגישים כמו טים לינסקאם ומאט קיין. למה לבזבז כסף?

9. ג'ק קאסט מאוקלנד זרח בלילה שבין חמישי לשישי במשחק נגד האיינג'לס, המשחק הטוב ביותר שלו העונה. קאסט פרץ בשנה שעברה לאחר חמש עונות שבהן לא היה פקטור בליגה. את העונה הנוכחית הוא החל בצורה שערורייתית (22.2 אחוז בלבד), והוא חובט לא מעט על זבובים, נדלים וכל הבא ליד, אבל בשורה התחתונה - יש סיכוי לא קטן שהמשחק מול האיינג'לס קירצף את החלודה.

10. מגיש שכמו במקרה של זיטו מוסט מהרוטציה לבולפן הוא לא סיפור, אבל מגיש שמוסט מהבולפן לרוטציה שווה מעקב. בשנה שעברה עלה בריידן לופר מסט. לואיס לאחר קריירה לא יעילה כסט אפ וכקלוזר, וסיים עם מאזן 12:12 ו-ERA של 4.94. את העונה הזו פתח לופר עם ארבעה ניצחונות והפסד בודד ו-ERA של 3.86. מי שהוסבו רק השנה הם ג'סטין דושר מאוקלנד, שעבר חלקית לעמדת הפותח ועומד על מאזן 1:2 ו-ERA של 2.40, והסיפור הגדול בינתיים בקטגוריה - ריאן דמפסטר, בעבר פרוספקט מבטיח בפלורידה, אחר כך קלוזר בקאבס ועכשיו פותח בשיקגו - מאזן 0:4 ו-ERA של 3.16.

11. טוב, טוב, אני יודע. "לאן נעלם בארי בונדס" הוא לא באמת סעיף, אז הנה הבונוס לשבוע: אם נישאר בקאבס, כדאי לשים עין על שני גיבורים שעשויים לדבר חזק במהלך העונה: התופס ג'ובאני סוטו, עם 30 חבטות, חמישה הומראנס, 21 הכנסות רצים ו-15 הולכות, והאאוטפילדר קוסקיי פוקודומיי, עם 36 חבטות, הומראן, עשר הכנסות רצים ולא פחות מ-19 הולכות. יהיה מעניין שם בריגלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully