וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי הרצליה-מכבי נתניה: "חייבים לחזור עם ניצחון"

ראובן עטר הזהיר את שחקניו מפני שחקניו של פרדי דוד. לותר מתיאוס מכין את העונה הבאה מחו"ל. בהרצליה לא מתאוששים מהחלטת בית הדין

מכבי נתניה קיימה היום (שישי) את האימון המסכם לקראת המשחק מחר מול הרצליה. אתמול נעדר מהאימון אבי סטרול הפצוע ואת מקומו יתפוס גולן חרמון. הקשר אלמוג כהן שהתגייס לצה"ל ועובר טירונות מקוצרת בחוות השומר שוחרר אתמול לחופשת שבת ראשונה ונטל חלק באימון. בערב קיימה משפחתו של אלמוג כהן מסיבת גיוס שבו נכחו של שחקני הקבוצה לארוחת בשרים על האש. כהן צפוי לפתוח מחר במשחק בהרצליה.

אתמול קיים ראובן עטר אסיפת וידאו לפני אימון שבמהלכו הזהיר את השחקנים: "הרצליה נלחמת על החיים שלה והיא תבוא מחר במטרה לנצח, אנו חייבים להיות מוקדים ומרוכזים, ואנחנו חייבים לחזור מחר עם ניצחון. יש לנו מטרה והיא לסיים במקום השני ולהגיע לאירופה בתום העונה. לפני האימון היום קיים עטר אסיפת שחקנים נוספת שבמהלכה ייצפו שחקנים בקטעים ממשחקה האחרון של הקבוצה מול הפועל תל אביב.

אבי סטרול, שלא ישחק מול הרצליה עקב פציעה אמר: "הרצליה קבוצה מאומנת ברמות הכי גבוהות, עם מאמן שאני באופן אישי בחרתי כמאמן העונה. מחר מצפה לנו משחק קשה מאוד מאוד".

המנג'ר המיועד של מכבי נתניה, לותר מתיאוס, החל לעבוד וצופה בימים אלו בקלטות של שחקנים שהגיעו אליו מסוכני שחקנים בעולם. מתיאוס אף בוחן אתרים לקיום מחנות אימונים לקבוצה -כך עולה מהדברים שאומר נשיא המועדון עו"ד גיל לב שאף התייחס לשאלת מועד הגעתו של מתיאוס לארץ ואמר: "מתיאוס רוחש כבוד למאמן הקבוצה ראובן עטר ולכן מעדיף להגיע לארץ רק בתום העונה. אין ללותר בעיה לעבוד גם מחו"ל ולקיים שיחות עם הבעלים דניאל יאמר כדי להכין את העונה הבאה".

בעקבות פסיקת בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל שקבעה משחק חוזר בין קבוצות הנוער של מכבי נתניה ומכבי פתח תקוה במסגרת משחקי חצי הגמר בחצי המדינה לנוער. כזכור במשחק הראשון ניצחה קבוצת הנוער של נתניה את פתח תקוה בתוצאה 1:2, ובמהלך המשחק התרחשו מספר אירועים חריגים בהם התלונן הקוון על שנזרק לעברו כוס שתן, אולם בדיון שהתקיים בבית הדין המשמעתי נקבע שהתוצאה לא תשתנה, והשופט שי שיטרית אף ננזף על הדוח שמילא בעקבות המשחק.

אולם כאמור אתמול שינה בית הדין העליון בהרכב של חמישה שופטים את הפסיקה וקבע משחק חוזר. בנתניה זועמים על ההחלטה ועו"ד גיל לב אומר:"יש פה החלטה שערויתית ותקדימית אולם אנו נפעל בדרכים חוקיות ושוקלים להגיש בקשה לדיון נוסף".

נתניה שכרה עורך דין במיוחד כדי שייצג אותה בטיפול בנושא. מהקבוצה נמסר: "עקב העומס הגדול שיש על עורך דין גיל לב נשיא המועדון, החלטנו לשכור עורך דין במיוחד לנושא. נתניה רואה חשיבות ממדרגה ראשונה בכל הקשור למחלקות הנוער והצלחותיה".

הרכב משוער: לירן שטראובר, דדי בן דיין, גולן חרמון, לואיס מרין, קלמי סבן, אלמוג כהן, טל מעבי, דלה ימפולסקי, טיירי טזמאטה, אוקוצ'ה, איתי שכטר

הרצליה חייבת לצאת מהשוק

השבוע ניסתה מכבי הרצליה להתרכז בכדורגל, אבל התקשתה בכך משום הסערה שחוללה בקבוצה החלטת בית הדין. הניצחון הטכני על בית"ר בוטל, והרצליה החליטה לא לוותר, ולערער על כך בבית דין מיוחד הכולל 11 דיינים, וזאת כדי להחזיר לעצמה את שלוש הנקודות שכבר היו בכיסה, עקב פיצוץ המשחק מול האלופה. עוד קודם לדיונים המשפטיים, הרצליה תצטרך לצאת מהלם החלטה בית הדין העליון של ההתאחדות, ולזכות בניצחון על כר הדשא.

בשבת (17:10) היא תקווה לנצח במשחקה הביתי נגד סגנית המוליכה, מכבי נתניה, ולשלשל לכיסה שלוש נקודות יקרות מפז, שיסייעו לה במאבקי התחתית. פגרת החג ודחיית המחזור עשתה חסד עם הרצליה, ואיפשרה לפצועי הקבוצה להחלים בתקופה בה הליגה לא פעלה. הקשר איבן ווקמנוביץ' החלים מהפציעה ברגלו, וצפוי להיכלל בסגל למשחק. החלוץ צ'טם אנטויה שב לפעילות, וכפי הנראה המאמן פרדי דוד ישתמש בו כבר במשחק מול הנתנייתים. השוער איתמר ניצן לא יעמוד בין הקורות מול קבוצתו של ראובן עטר, אך צפוי להיות כשיר למשחק נגד קרית שמונה בחוץ. בשבת, יעמוד בשער אמיר אדרי.

הרכב משוער: אמיר אדרי; אסי משיח (ג'וש קנט), חיים מלכה, מיטייה מורץ, כפיר אדרי, איתן עזריה, דייהו דייויס, שלו מנשה, מהרן ראדי, עומר בוקסנבוים, צ'טם אנטויה (דייהו ג'ייאובה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully