וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחתוך בבשר החי

2.5.2008 / 8:33

העובדה שצביקה שרף הוא בשר מבשרה של מכבי תל אביב נתנה לה שקט תעשייתי עד כה. במקרה של הפסד הערב המצב עשוי להשתנות

החודש האחרון לימד עד כמה צביקה שרף הוא בשר מבשרה של מכבי תל אביב. אם במקום צביקה היה עודד ובמקום שרף היה קטש, צחצוח החרבות היה נשמע עד מדריד. התקשורת היתה מקוננת על חוסר הניסיון, בהנהלת מכבי היו מדליפים שמות מועמדים והלחץ היה מרקיע שחקים. אבל כשמזרחי מביט בשרף הוא רואה ראי, וזו הסיבה לביטחון המוחלט שמביעה ההנהלה במאמן, בשלב זה של העונה חשוב להוסיף.

מיד כשהחליף את קטש, שרף קיצר את הרוטציה וקבע היררכיה בקבוצה, אך במבט לאחור, היסודות נותרו רעועים והוא לא הצליח לחזקם. מדובר בקבוצה חלשה מנטלית, חסרת מנהיגות, נעדרת היררכיה התקפית במאני-טיים, בעלת קו אחורי רך הגנתית וחסר יציבות התקפית ובעייתית בריבאונד. בתקופה האחרונה שרף מיעט להשתמש בשחקניו המנוסים (וויצ'יץ', בורשטיין ושארפ), וזה עלול להיות בעוכריו מול קבוצה מלוכדת וקשוחה כמו סיינה, קל וחומר לגבי צסק"א או טאו.

כל הליקויים שהיו בעידן קטש מוזערו בצורה ניכרת, אך עדיין קיימים בקבוצה, וזאת הסיבה לכך שהיא אינה מובסת, אלא "רק" מפסידה. הכשלים שלא תוקנו, הם הסיבה לכך שמאמן מכבי חתום עד כה על איבוד הגביע המקומי, ארבעה הפסדי ליגה וחוסר הביטחון של שחקניו בהגיעם לפיינל-פור. ממאמן מנוסה וסמכותי כשרף היה ניתן לצפות ליותר.

מכבי עתירת כישרון ובעיות וזקוקה יותר מכל לכושרו וכישרונו של מאמנה בסוף השבוע הזה. זה מחייב את שרף להיות חד ודרוך, כדי למקסם את יכולת שחקניו. למעשה, שרף חייב להביא את שחקניו ליכולת אותה הפגינו בניצחון על ריאל מדריד, ניצחון ששינה עבורם את פני העונה. אם יצליח בכך, מכבי תוכל לפנטז על הגביע.

בספורט זוכרים את המנצחים, ולפתע, אחרי שנשכח, נפלה לשרף הזדמנות פז להניף גביע ולחקוק את שמו בנצח הכדורסל האירופי. ראשי מכבי מודעים לכך שהיורוליג נחלשה וגם אם קבוצתם רחוקה משלמות, סיכוייה להניף גביע בהחלט קיימים. כישלון במשימה יהווה עבורם איתות משמעותי לגבי יכולתו של שרף להוביל את הקבוצה גם בעונה הבאה. בסופו של דבר, בדומה לשימון, מי כמותו יודע שלא מספיק להגיע אל הבאר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully