וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עודד קטש חוצפן"

נציגו של רענן כץ, צביקה קציר, הגיב לדברים הקשים של קטש על שרף: "לא ייתכן שהוא יעשה סרט וידבר כך על מי שמשלם לו משכורת"

עודד קטש, מאמן מכבי תל אביב לשעבר, תקף הערב (חמישי) בצורה יוצאת דופן את מאמן הקבוצה הנוכחי, צביקה שרף. כמו כן, קטש סיפר את גרסתו לתקופה הקשה שלו במכבי תל אביב. כעת, בצעד יוצא דופן, החליט צביקה קציר, נציגו של רענן כץ בהנהלת הקבוצה, להגיב לדברים.

"לעודד יש הרבה זכויות", פותח קציר את דבריו. "בסך הכל אני מאמין שהוא עוד יגיע רחוק כי יש לו פוטנציאל להפוך לאחד המאמנים הטובים באירופה. מצד שני, לא יכול להיות שמאמן, שהגיע למסקנה שהוא רוצה להתפטר ולא משנה מה הייתה הסיטואציה, יעשה סרט וידבר כך על מי שמשלם לו משכורת. הוא פשוט חוצפן.

"העובדה היא שלא ביקשנו לפטר את קטש", אומר קציר. "בזמנו, עוד לפני שהחליט להתפטר, קטש אכן אמר לנו שיש לו קשיי התמודדות עם סגל השחקנים וביקש לשחרר את חלקם, כולל את מרכוס פייזר, כחלק מניסיון 'לזעזע' את הקבוצה. לא הסכמנו לכך, כי מכבי ת"א לא תעשה צעד שיפגע ללא סיבה בשחקן. זו בקשה שלא הייתה מקובלת עלינו. מה, קטש יזרוק שחקן שמכבי מחזיקה איתו בחוזה, ועוד בסכום גדול מאוד, רק כי הוא לא יכול להשתלט על הקבוצה?

לכן אמרנו לעודד, באופן חד משמעי, שלא נעשה צעד כזה. אבל כן אמרנו לו, אחרי שראינו מה שקרה, שאנחנו רוצים שצביקה שרף יעזור לו להתמודד. במקביל אמרנו לצביקה שאנחנו מבקשים ממנו לעזור לעודד בתדריכים ובאימונים, למרות שזה לא תאם את מעמדו של צביקה בקבוצה. אבל הוא בלע את הרוק ואמר: 'אני עובד של החברה ואעשה כל מה שתגידו לי'.

"קטש אמר לנו שהוא לא מוכן לעבוד כשצביקה לצידו, והסביר שיש ביניהם הבדלים מנטאליים תהומיים והבדלים גדולים בכל הקשור לניהול המשחק", ממשיך קציר ואומר. "גם אחרי שהפסדנו לרמת גן, התקבלה בהנהלה החלטה פה אחד לגבי המשך העסקתו של עודד בקבוצה, אבל הוא דווקא החליט שהוא רוצה לסיים את תפקידו. ידענו שיש הרבה סיכונים כשמינינו את קטש לתפקיד. הוא פשוט היה יותר מדי עקשן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully