וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלוש קבוצות אנגליות בעקבות בן שושן

אסף שקד

1.5.2008 / 17:40

חלוצה של בית"ר ירושלים מחוזר על ידי בולטון, בה משחק תמיר כהן, סנדרלנד, וק.פ.ר. האלופה מתלבטת אם לערער על הפחתת הנקודות

החלוץ של בית"ר ירושלים, עמית בן שושן המבוקש על ידי 3 קבוצות בליגה הבלגית (גנק, קלאב ברוז' ואנדרלכט - ראה לינק), הפך בשבוע האחרון לשם חם ביותר לאחר שכעת נכנסות לתמונה גם מספר קבוצות מהפריימיר ליג. השם החם ביותר כעת היא בולטון, שמגלה עניין בשחקן ואף קיבלה המלצות מישראלי אחר שמשחק בשורותיה, תמיר כהן.

בנוסף לבולטון, מגלה קבוצה נוספת מהפריימר ליג עניין בשחקן. מדובר בסנדרלנד, שבדומה לבולטון נאבקת על מקומה בליגה. הקבוצה השלישית שהעלתה את שמו של בן שושן כאפשרות היא קווינס פארק ריינג'רס מליגת המשנה באנגליה. בשורותיה של ק.פ.ר שיחק ישראלי אחר, בן סהר שהושאל מצ'לסי, אך באמצע העונה עזב את הקבוצה.

את השחקן בן ה-23 מייצג אביו וזאת לאחר שעזב לפני מספר חודשים את הסוכנים גלעד ורונן קצב. אביו של השחקן נמצא בקשר עם מספר סוכנים במספר מדינות שבודקים עבורו אופציות במספר קבוצות, לאחר שההצעות מהליגה הבלגית הגיעו בחודש האחרון, כעת נכנסת לתמונה גם הליגה האנגלית כשמי שמקשר בין השחקן לבין הקבוצות הוא הסוכן, דויד אבו שנמצא בקשר רציף עם אביו של השחקן. לבן שושן יש את מספר ההופעות הדרוש בנבחרת על מנת לקבל את אישור העבודה באנגליה והעובדה שסעיף השחרור שלו עומד על פחות מחצי מיליון יורו, לא אמור להוות מכשול למעברו לקבוצה האנגלית.

בבית"ר מודעים לאפשרות שמספר שחקנים יעזבו אותה בתום העונה כשבין היתר מדובר בקשר המצטיין גל אלברמן המבוקש בגרמניה, עמית בן שושן, ודרק בואטנג ששמו נקשר ביממה האחרונה לקבוצה הספרדית, מאיורקה. בצוות המקצועי לוקחים את העניין ברצינות ומחפשים כבר מעכשיו מועמדים פוטנציאלים לכל עמדה.

גם בעמדת הבלמים מחפשת בית"ר חיזוק וזאת במטרה להיות מוכנים לאפשרות שתומר בן יוסף יעזוב את הקבוצה לטובת קבוצה בחו"ל או למכבי תל אביב, שמגלה בו עניין גדול. השחקן מחזיק בסעיף שחרור לחו"ל בסכום כסף נמוך מאוד יחסית, והדבר מהווה עבור הקבוצה "סיכון" בכך שיעזוב אותה כבר בקיץ. שפיגל ושום מכינים תוכנית מגירה למקרה ששחקנים רבים יעזבו, כשגם בעמדת הבלם נרשמו מספר שחקנים פוטנציאלים.

בית"ר לא מתכוונת לערער על עונש הפחתת הנקודות

הנהלת בית"ר ירושלים נפגשה היום במטרה לקבל את ההחלטה על העונש שספגה אתמול מבית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל. כמו שהדברים נראים כעת, בבית"ר לא מתכוונים לערער שוב על העונש ולמרות האכזבה על הורדת הנקודות בעונה הבאה, יקבלו בקבוצה את ההחלטה הסופית בנושא. במקביל בודקים בבית"ר את האפשרות לפנות למוסדות פיפ"א, אך הסיכוי שמהלך כזה ייצא לפועל נמוך מאוד.

מבית"ר ירושלים נמסר לגבי ההחלטה: "בית הדין העליון קיבל את עיקר הטענות שהועלו בערעור שהגישה הקבוצה והפחית את העונה חסר התקדים וחסר הפרופורציה שהטיל. לצערה של בית"ר ירושלים, עונש הורדת 2 הנקודות בעונה הבאה ובמיוחד עונש התנאי החמור של 4 נקודות שיופעל בגין כמעט כל עבירה שיבצעו האוהדים בעונה הבאה, עלולים לפגוע פגיעה ספורטיבית קשה בקבוצה ואף להכריע את גורל האליפות, שלא על כר הדשא.

"המדובר בעונש קיצוני הנותן למוסדות ההתאחדות את הכח להוריד נקודות לקבוצה בגין התנהגות של כל אוהד סורר. יועציה המשפטיים של הקבוצה בוחנים בשלב זה את האפשרויות העומדות בפניהן להעמיד לבחינה נוספת את החלטת בית הדין העליון בכל הנוגע להפחתת הנקודות".

היום קיימה הקבוצה אימון נוסף לקראת המשחק מול מ.ס אשדוד ביום שני. שלושה שחקנים יעדרו בוודאות מהמשחק. מדובר בבלם אריק בנאדו, שסוחב עונש השעיה בגין צבירת 5 כרטיסים צהובים, במגן כריסטיאן אלברז שעדיין לא החלים מפציעתו, ובקשר מיכאל זנדברג שנפגע בכתפו במשחק חצי גמר הגביע מול מכבי נתניה, ומאז לא שב לפעילות מלאה. שחקן נוסף שנמצא בספק למפגש זהו החלוץ עמית בן שושן שסובל מכאבים בברך. היום עבר השחקן סדרת טיפולים על מנת להכשירו למשחק, אך החלוץ טרם כשיר וכאמור נמצא בספק.

משחקה החוזר של בית"ר ירושלים מול מכבי הרצליה נקבע ל-20 במאי באצטדיון טדי. באותו היום בשעה 20:15 באצטדיון העירוני בראשון לציון, תשחק קבוצת הנוער של המועדון במסגרת חצי גמר גביע המדינה. למרות העובדה שמשחקה של הקבוצה הבוגרת יערך ללא קהל, בקבוצת הנוער חוששים שבגלל העובדה שהמשחק של הקבוצה הבוגרת ישודר בטלוויזיה, יפגע הדבר בכמות אוהדים שהייתה אמורה להגיע ולתמוך בשחקנים הצעירים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully