וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריית שמונה: ירו בלו ייעדר כחצי שנה

יצחק סולומון

1.5.2008 / 16:33

החלוץ התנגש בדני עמוס באימון, וייאלץ לעבור ניתוח לאחר שהתברר כי הוא סובל משבר בעצם השוק. יניב לביא: "אנחנו המומים וכואבים"

הלם בעירוני קריית שמונה בעקבות פציעתו הבוקר (חמישי) של מלך שערי הקבוצה, ירו בלו, במהלך משחקון אימון פנימי. בלו נתקל בשוער דני עמוס, ולדברי שחקנים נשכב על הדשא והחל לצרוח מכאבים. לאחר הבדיקה המדוקדקת שעבר ירו בלו בבית החולים רמב"ם, הוציאה הנהלת עירוני קריית שמונה הודעה מסודרת, ובה נמסר: "ירו בלו סובל משבר בעצם השוק. הערב יעבור השחקן ניתוח בבית החולים".

ד"ר פסקין אמור לנתח את בלו ולאחות את העצם השבורה. על פי הרופאים, השחקן ייעדר כחצי שנה מהמגרשים. הנהלת קריית שמונה הודיעה כי תתמוך בשחקן ותעמוד מאחוריו במהלך כל תקופת החלמתו. הקפטן, יניב לביא: "אנחנו המומים וכואבים עם ירו. זה בא דווקא באחת התקופות הכי יפות בקריירה שלו. נעזור לו בכל מה שיצטרך כדי להתגבר על הפציעה".

כרטיס השחקן של בלו שייך למכבי חיפה, והוא היה אמור לחזור לשורותיה בסיום העונה. המאמן אלישע לוי היה אמור לקבוע את עתידו של השחקן, שכבש העונה עשרה שערים. כזכור, רק לפני ימים ספורים התלונן ירו בלו על ההחלטה לדחות את משחקי ליגת העל בשבוע, ואמר: "זה אומר שבוע פחות להיות עם המשפחה שלי בניגריה, אותם לא ראיתי עשרה חודשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully