וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אין פייבוריטיות"

הנהלת היורוליג ערכה מסיבת עיתונאים חגיגית לקראת הפיינל פור, צביקה שרף סבור שיחסי הכוחות מאוזנים. מאמן סיינה: "מול מכבי אתה תמיד אנדרדוג". מסינה מתגעגע: ”זה לא אותו דבר בלי פיני גרשון”

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן, שליח וואלה! ספורט למדריד

ארבע המשתתפות בפיינל פור של היורוליג וביניהן מכבי תל אביב ערכו היום (חמישי) מסיבת עיתונאים במדריד לקראת שני משחקי חצי הגמר שייערכו מחר בערב, שלאחריהם יתבררו שתי היריבות על התואר.

למכבי יש התקפה, לשאר יש הגנה

מאמן הקבוצה צביקה שרף פתח ואמר: "אנחנו מתרגשים להיות כאן במדריד ביום המיוחד הזה, יום השואה, בייחוד כשישראל מציינת 60 שנה להיווסדה".

מכבי מקווה להחזיר את גביע אירופה לתל אביב, אבל שרף יודע שזה לא יהיה פשוט. "כל שחקן ומאמן חולמים לחזור עם הגביע מהפיינל פור, ולכולם אותם סיכויים", אמר שרף, "אני שמח שהפיינל פור נערך במדריד כי זה המקום הכי טוב לשחק בו כדורסל. בשם המועדון והשחקנים שלי אני אומר שאנחנו שמחים להגיע לכאן.

"התחלתי את השנה כג'נרל מנג'ר, אבל זה לא אומר שיצאתי מהכדורסל. האחריות שלי היא להביא את הכדורסל של מכבי למקום הראוי לו. בלי הנהלה טובה היה לנו קשה מאוד. אנחנו משחקים מבחינה סטטסיטית את ההתקפה הטובה ביורוליג, אבל לקבוצות האחרות יש הגנה מצוינת. מול סיינה יהיה צמוד וקשה".

יותם הלפרין, שנבחר להיות נציג השחקנים במסיבת העיתונאים, סיפר: "כשחקן שגדל מגיל 7 במכבי ת"א, אני יודע כמה חשוב למועדון הזה להיות כאן. אני מקווה שיהיה כדורסל טוב, יש פה קבוצות מצוינות. אנחנו באמת שמחים להיות כאן".

סיינה, סיפור יפה

סימונה פיאניג'אני, מאמן סיינה, אמר: "כל מקצוען בכדורסל האירופי רוצה להגיע לפיינל פור. אני שמח שהגעתי לכאן, ורוצה להודות לכולם. יש הרבה אנשים שעשו עבודה טובה סביב המועדון בשנה המוצלחת הזו, וזה איפשר לשחקנים להתרכז נטו בכדורסל".

ולאדו אלייבסקי מסיינה אמר: "אני מקווה שנהנה בימים הקרובים ושכולם יראו כדורסל מצוין. זה הפיינל פור השלישי של סיינה בשנים האחרונות, ואני מקווה שבפעם השלישית נצליח סוף סוף לעשות את זה".

עוד הוסיף מאמן סיינה: "כשאתה משחק נגד מכבי, אתה תמיד אנרדרדוג. זה מועדון מפואר, ומבחינה סטטיסטית זו קבוצת ההתקפה הטובה באירופה. אבל אנחנו מאמינים בעצמנו. הגענו מהבית המוקדם החזק ביותר, ובדרך עברנו את אלופת אירופה פנאתינאייקוס, כך שאנחנו בטוחים בעצמנו. הסיכויים בסך הכל הם 50 50. הגיעו הרבה אוהדים מסיינה, תהיה פה אווירה טובה והם ידחפו אותנו. הסיפור שלנו העונה הוא סיפור יפה. התקדמנו לאט, צעד אחרי צעד, עד שהצלחנו להגיע לפה. נקווה שהוא גם ייגמר יפה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

ספאחיה מחפש נקמה? הפתעתם אותו

אטורה מסינה, מאמן צסק"א, נראה גם הוא נרגש מהמעמד למרות הוותק שלו באירופה: "זו השנה ה-85 לייסוד צסק"א, המועדון שזכה לאורך השנים ביותר מאלף מדליות ותארים. כבוד גדול לייצג מועדון גדול כזה העונה, ואני רוצה לייצג את צסק"א בדרך הטובה ביותר גם בפיינל פור הנוכחי". לאחר מכן הוסיף מסינה בחיוך: "אני רואה שכולם פה מדברים פוליטיקלי קורקט, אני מתגעגע לפיני גרשון האדם, לא לפיני גרשון המאמן, כי אין פה מי שיספר בדיחות".

מסינה התייחס ליריביו על הקווים: "לי יש יותר ניסיון? ניסיון זה סך הטעויות שעשית בחיים, כך שאני לא בטוח שזה תמיד טוב. בפיינל פור הראשון שלי הייתי רוקי מול מאמן כמו אובראדוביץ', ועדיין זכיתי בגביע. ובוודאי שאני לא מזלזל במאמנים הרוקי'ס.

"מעמד המאמן באירופה היום דומה למעמד המאמן בשנות ה-70, כאשר הוא היה מרכז הקבוצה. רוב המועדונים שומרים על המאמנים שלהם לאורך זמן ורואים הצלחות".

נבן ספאחיה, מאמן טאו ויטוריה, היה גאה אף הוא בהישג: "אני מאוד גאה להיות חלק ממשפחת טאו ויטוריה ולהגיע עם הקבוצה שלי לטורניר חשוב. אחרי ה-NBA, היורוליג היא הליגה הטובה בעולם. אני רוצה להודות לג'ורדי ברטמאו ולכל מה שהם עשו ליורוליג בעשור האחרון".

כשספאחיה נשאל אם הוא שואף לנקום במכבי, הקרואטי נראה המום: "אתם מפתיעים אותי עם השאלה הזאת. אין לי מוטיבציה מיוחדת מול מכבי, אני לא חושב בכלל על העונה שעברה, אני עכשיו בקבוצה אחרת לגמרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully