וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתן טייב - בקרוב האוטוביוגרפיה

יצחק סולומון

1.5.2008 / 8:15

בלם העבר מתכנן לכתוב ספר על חייו ובינתיים מאשים: "גרמו לי עוול בלתי נסלח". הסיפור המלא יתפרסם ביום שישי במקומון ידיעות הגליל

בדיוק מחר (שישי) ימלאו עשר שנים למשחק השרוכים המפורסם, ב-2 במאי 1998, משחק שהעניק לבית"ר ירושלים את תואר האליפות על חשבון הפועל תל אביב, לאחר שהפועל בית שאן הפסיקה להילחם מולם. כוכב אותו משחק, בלם בית שאן, איתן טייב, שוקד בימים אלה על כתיבת ספר, שיביא את גרסתו לפרשה שהסעירה בזמנו את הכדורגל הישראלי.

"אנשים לא עושים את הדבר הפשוט והמתבקש", אמר השבוע בלם העבר, "לצפות בקלטת המשחק ולהיווכח שכאשר שחקן מבית"ר קיבל את הכדור, אני כבר על הרגליים, לאחר שריכת הנעליים. הכדור עוד לא נבעט, כך שאיך אפשר להאשים אותי. אין שום קשר. הכול שקר. לא בדקו. היה קל לטפס על איתן טייב ולהפוך אותו לשעיר לעזאזל. זו הייתה החלטה אסטרטגית ברורה ומפורשת: לחסל לי את הקריירה. מישהו רצה לטרפד את ההעברה שלי לקבוצת צמרת. רצו והצליחו".

"יש המון דברים שאנשים לא יודעים עליי, על הסיוט שעברתי. זה יכול להיות ספר מדהים", הוא מסביר ואומר כי הוא רוצה לספר בספרו על הרקע שממנו צמח, על ילדותו ונעוריו. הוא רוצה לכתוב כדי לסגור חשבון עם "אנשים שהרסו לי את החיים".

טייב הוסיף: "המשחק קטע לי קריירה ארוכה ומפוארת שלא בצדק. גרמו לי עוול משווע, בלתי נסלח. הדביקו לי אות קין. מסע ההסתה המאורגן נגדי, שמטופח ומלובה בתקשורת, נמשך עד היום. יש התגייסות המונית, כללית, בתקשורת לרדוף ולחסל אותי. עד היום. גם כיום. איתן טייב מחוק. חד משמעית, אני אומר זאת באחריות - הרדיפה נמשכת. כל מה שאני רוצה לעשות תמיד מזכירים לי את המשחק ההוא, כאילו לא היה איתן טייב שקיבל כותרות ענקיות בכל מדורי הספורט וכאילו לא רצו אותו בקבוצות הכי נחשבות, הכי נחשקות. עד למשחק ההוא הייתה לי עונה מצוינת. עשרים ושבעה מחזורים שבהם כיכבתי במדי הפועל בית שאן. שימחתי אנשים, גרמתי להם אושר.

"אני לא רוצה להתעסק יותר עם כל הצבועים שהכדורגל שלנו מלא בהם. לא רוצה להתעסק עם שקרנים, מוגי לב. לא הייתה מכירה. אני אומר באחריות ובהן צדק. לא הלכנו לישון עם כסף ולא התעוררנו עם כסף. היינו תמימים. שמחנו על ההישארות שלנו בליגה והייתה ירידת מתח טבעית, לגיטימית. לא היה כלום. לא נחשדנו במכירה ולא נחקרנו עליה, אבל התקשורת סימנה מטרה". הסיפור המלא יפורסם מחר במקומון "ידיעות הגליל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully