וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופר-קלאסיקו בחצי גמר אליפות העולם בסנוקר

סטיבן הנדרי, שזכה בעבר 7 פעמים באליפות העולם יתמודד מול השחקן מספר 1, רוני אוסליבן, על המקום בגמר. פרי מול קרטר

אליפות העולם בסנוקר הנערכת בשפילד הולכת ומתקרבת לרגעיה המכריעים, והערב (רביעי) נסגרה תמונת חצאי הגמר. במשחק המרכזי בפיינל פור יפגיש בין סטיבן הנדרי לרוני אוסליבן. מדובר בקרב בין אלוף העולם 7 פעמים בעבר (כולן בשנות התשעים) למדורג מספר 1 בעולם, שמחזיק בשיא הברייקים המקסימליים של 147 נקודות (תשע פעמים כולל באליפות הנוכחית).

אוסליבן הבטיח את מקומו בחצי הגמר אחרי ניצחון 7-13 על וונבו ליאנג הסיני, השחקן המפתיע של האליפות. האנגלי הוביל בבטחה לאורך כל ההתמודדות, ובגר עניין עם ברייק של 79 נקודות במשחקון ה-20. לקראת השלב הבא אמר אוסליבן: "אני חושב שהלחץ כבר יהיה מאחורי בחצי הגמר. אני יודע למה לצפות וכל שנותר הוא לבוא ולתת את המשחק שלי. זה נכון שסטיבן הנדרי לא בלט בשנתיים-שלוש האחרונות, אבל מי שיש לו את היכולת, יכול תמיד לזכות בכל טורניר". על יריבו הסיני ברבע הגמר אמר אוסליבן: "היה מאתגר לשחק נגדו כי לא ידעתי בדיוק מה הסגנון שלו. הוא אוהב לשחק התקפי וגם מכניס את הכדורים, עוד נשמע ממנו הרבה".

הדרך של הנדרי לחצי הגמר הייתה דומה, והסקוטי גבר על ריאן דיי הוולשי 7-13, בהתמודדות שנשלטה על ידו לכל אורכה. זו הייתה הפעם הראשונה שהנדרי בן ה-39 עולה לחצי גמר באליפות העולם מאז 2004. "אני מאושר", אמר הנדרי בסיום והוסיף: "לא היו לי יותר מדי ציפיות כי השגתי חצי גמר אחד בלבד העונה, אבל ידעתי שאם אני אעבור את הסיבוב הראשון - הכל יכול לקרות". על יריבו הבא אמר הנדרי: "הוא לא מפסיק להשיג סנצ'וריס (ברייקים של 100 נקודות ומעלה), הוא פשוט גאון. אני יודע שיש לי את היכולת לנצח אותו, אבל ברור שאני אצטרך להתעלות על עצמי. כנראה שרק שני אנשים יהיו בעדי במשחק הזה, אבל אני רגיל למצבים האלה ממפגשי העבר שלי מול ג'ימי וויט".

המשחק בין אוסליבן להנדרי ישודר ביורוספורט החל מיום חמישי ב-16:00 שעון ישראל.

חצי הגמר השני באליפות יפגיש בין אלי קרטר לג'ו פרי. קרטר, השחקן השני באליפות הנוכחית שהשיג ברייק של 147 נקודות, השלים ניצחון 9-13 על פיטר אבדון ברבע הגמר. פרי גבר על סטיבן מגוויר 12-13 בקרב הצמוד ביותר של רבע הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully