וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

א-רוד נכנס לרשימת הפצועים

30.4.2008 / 16:12

כוכב היאנקיז לא ישחק בשבועיים הקרובים בעקבות מתיחה בשריר הארבע-ראשי. גם סמולץ ברשימה. בוסטון ניצחה את טורונטו

תחילה, חדשות הליגה:

ניו יורק יאנקיז יצטרכו לשחק בלי אלכס רודריגז בשבועיים הקרובים. א-רוד נפצע בשריר הארבע-ראשי של רגלו הימנית, והצטרף בכך לתופס הותיק חורחה פוסאדה. הפעם האחרונה שבה בילה א-רוד ברשימה הייתה ביולי 2000, כששיחק בסיאטל.

שחקן ותיק אחר שנכנס לרשימה הוא ג'ון סמולץ, המגיש בן ה-40 של אטלנטה, שסובל מפציעה בכתף. הוא הוכנס לרשימה רטרואקטיבית מיום שני. "זו פציעה שיכולה הייתה להיות חמורה יותר", אמר המאמן בובי קוקס. "הייתה לו נפיחות כשהוא הגיש ולא לקחנו סיכון".

בוסטון קטעה את הרצף

בוסטון - טורונטו 0:1

אחרי חמישה הפסדים רצופים, הרד סוקס היו צריכים הופעה טובה מול רוי האלאדיי והבלו ג'ייז, וקיבלו אותה מג'ון לסטר עם שמונה אינינגים ושש הכשות. אלא שלסטר לא השיג ניצחון, כי האלאדיי נכנס לאינינג התשיעי עם שש הכשות ומאזן ריצות חובה משלו, וג'ונתן פפלבון קצר את הניצחון בזכות סינגל של קווין יוקיליס על האלאדיי. הניצחון של הרד סוקס קטע רצף של חמישה הפסדים.


ניו יורק יאנקיז - דטרויט 6:4

גארי שפילד וקרטיס גראנדרסון חבטו להומרים באינינג השלישי, פיל יוז האומלל נחל הפסד רביעי וההרכב החסר של היאנקיז נוצח על ידי הטייגרס הלוהטים. מאז הפתיחה של 7:0, דטרויט רשמה 15 ניצחונות לעומת 5 הפסדים. שישה וארבעה לקני רוג'רס, שמירה לטוד ג'ונס.


בולטימור - טמפה ביי 4:7

גארט אולסון הגיש 6.2 אינינגים, במהלכם טיגן שישה חובטים, והאוריולס ניצחו את אחותם לראש בית המזרח כדי להתייצב בדד בפסגה. הומרים לאוברי האף מבולטימור ולבי ג'יי אפטון מטמפה ביי, הפסד לג'ייסון האמל ושמירה עשירית העונה לג'ורג' שריל.


קליבלנד - סיאטל 7:2

עד לאינינג התשיעי זה היה משחק צמוד של 2:2, אבל אז הגיע אדריאן בלטרה, ששיגר פצצה של שלוש ריצות ליציע על הראש של רפאל בטנקורט והקנה למארק לואו ניצחון, לאחר שהפותח קרלוס סילבה הגיש שבעה אינינגים מוצלחים.


טקסס - קנזס סיטי 9:5

הריינג'רס הולכים מדחי אל דחי, כשג'ייסון ג'נינגס נותן לרויאלס ובמיוחד לחוזה גיין לחגוג עליו. גיין סיים עם הומראן וחמישה ריביז, כשרון מאהאי זוכה בניצחון וג'נינגס מוסיף הפסד לארבעה הקודמים שלו.


מינסוטה - שיקגו וייט סוקס 1:3

בוף בונסר סופסוף מיצה קצת פוטנציאל עם שבעה ושמונה, ועם אינינג רביעי שכלל את כל שלוש הריצות של הטווינס, ניצח את הגרביים. הומר לג'ייסון קובל ממינסוטה, הפסד לגאווין פלויד ושמירה לג'ו ניית'ן.


לוס אנג'לס איינג'לס - אוקלנד 0:2

ג'ו סונדרס הבונבון ניצח בדואל משובח את גרג סמית' מהאייז. שני המגישים סיימו עם שמונה וחמישה, אבל סונדרס זכה בקופה בזכות שתי ריצות באינינג השלישי והשמירה ה-11 במספר של פרנסיסקו רודריגז.

NL: גם ניצחון מכוער הוא ניצחון

ניו יורק מטס - פיטסבורג 4:5

דייויד רייט חבט לאאוטפילד כדור שנראה היה לשופטים כפסילה תחילה, אבל לאחר מכן אושר והעניק למטס ניצחון באינינג ה-11 על ג'ון ואן בנסחוטן והפייראטס. רק 5.2 אינינגים ליוהאן סנטנה, שלא זכה, כמובן, בניצחון. ניצחון שלישי העונה לחורחה סוסה, הומר לריאן צ'רץ' במטס ולג'ייסון ביי ונייט מקלאות' מפיטסבורג.


אריזונה - יוסטון 6:4

הקבוצה הטובה בליגה נעצרה בבית על ידי מיגל טחאדה והאסטרוס, שהיכו באדגר גונזאלס, החוליה החלשה של הגשת הנחשים. דאג ברוקייל עם הניצחון וחוזה ולוורדה שמר נגד קבוצתו עד לעונה שעברה. הומר לקונור ג'קסון מאריזונה.


סט. לואיס - סינסינטי 2:7

שני אינינגים בלבד הספיקו לקרדינלס מול ג'וני קואטו, שפתח בסערה וחזר למימדים טבעיים בהמשך אפריל. שבעה ושלושה לג'ואל פיניירו, בעונה טובה מאוד בינתיים, ושלוש חבטות לריק אנקייל. הומר ניחומים לאדם דאן ברדס.


סן פרנסיסקו - קולורדו 3:2

הרוקיז שברו רצף הפסדים לא סימפטי עם ארון קוק (שבעה ושלושה) על הגבעה. כריס לאנטה חבט להומר ואחר כך הבקיע בזכות "בוק" של טים לינסקאם. לאחרון היה זה הפסד ראשון העונה, אותו רשם אחרי שבעה וארבעה. שמירה שניה לבריאן פואנטס.


פלורידה - לוס אנג'לס דודג'רס 7:6

הדודג'רס הגיעו למאזן חצוי באפריל לא יציב, כשג'ף קנט רושם שתי חבטות ושלושה ריביז, כולל סינגל מנצח על קווין גרג. ניצחון לג'ואי ביימל ושמירה לטקאשי סאיטו, הומר לדני אוגלה מהמארלינס.


שיקגו קאבס - מילווקי 10:7

בן שיטס זכה בניצחון לא משכנע, שכלל חמישה אינינגים ושבע הולכות, בעיקר בזכות משחק של שלוש חבטות של מייק קמרון, קורי הארט, ביל הול וג'יי ג'יי הארדי. ג'ייסון מארקי עם ההפסד, אריק גאנייה עם השמירה. הומר לדרק לי מהקאבס.


פילדלפיה - סן דייגו 4:7

קול האמלס החליט שגרג מדוקס לא יקצור את הניצחון ה-350 על הגב שלו, ועם 7.1 אינינגים ושש קטילות רשם W בעצמו. סקוט היירסטון חבט לשני הומרים, 6.1 אינינגים למדוקס בהפסד.


וושינגטון - אטלנטה 3:6

ריאן צימרמן יצא מסלאמפ ארוך עם יום גדול של הומר ושל דאבל שובר שוויון, שהיה חלק מאינינג שביעי בן ארבע ריצות של הנשיונאלס. גם ניק ג'ונסון חבט להומר בוושינגטון, צ'יפר ג'ונס עשה את זה, כמו תמיד מול הנשיונאלס, במגרשם הביתי. סול ריברה עם הניצחון, ג'ון ראוש עם השמירה ובליין בוייר עם ההפסד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully