וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחי נצרת: השחקנים יחרימו את המשחק מול באר שבע

יצחק סולומון

30.4.2008 / 15:12

הקבוצה חייבת לשחקנים משכורות של חודשיים ואלו מתכוונים להחרים את המשחק הקרוב מול הפועל ב"ש. בקבוצה מאשימים את העירייה

שחקני מכבי אחי נצרת מהליגה הלאומית הודיעו היום (רביעי) כי הם מתכוונים להחרים את האימון מחר (חמישי) ואין בכוונתם להופיע ביום שישי למשחק הליגה מול הפועל באר שבע בעילוט. זאת במחאה על כך שלא קיבלו את שכרם בחודשיים האחרונים.

שחקני הקבוצה הגיעו היום לאימון, וכשהבינו כי אין כסף, הודיעו כי אין בכוונתם להתאמן. רק לאחר מסע שכנועים של המאמן שמעון הדרי, הסכימו השחקנים לעלות להתאמן, אך הודיעו כי אם הנושא הכספי לא יסודר עד מחר, הם לא יעלו לאימון המתוכנן, וכאמור, יחרימו את המשחק נגד באר שבע. "נמאס לנו מסיפורים והבטחות, אנחנו רוצים כסף", אומר שחקן בכיר בקבוצה.

היושב ראש כאיד אבו עייאש כינס את השחקנים לאחר האימון, והודיע להם כי כרגע אין לו כסף, וכי האפשרות היחידה היא לשלם להם את החוב בצ'קים דחויים לחודשים אוגוסט, ספטמבר ואוקטובר. השחקנים התנגדו נמרצות למהלך. "יש לנו משפחות, אנחנו מתפרנסים מכדורגל, אנחנו לא מסוגלים לחכות יותר למשכורת", אמרו.

אבו עייאש הפנה אצבע מאשימה כלפי עיריית נצרת, שלטענתו לא העבירה תקציב לקבוצה. "לי אין כסף, כל הטענות שלכם צריכות להיות מופנות לעירייה, תעשו מה שאתם חושבים, וגם אם תחליטו לתבוע, לא אכעס על אף אחד", הבהיר להם אבו עייאש.

גם בנצרת עילית יש חובות

לא רק במכבי אחי נצרת יש בעיות כספיות. גם מעברו השני של הכביש, אצל הפועל נצרת עילית, המדורגת אחרונה בטבלת הליגה הלאומית, המצב הפיננסי לא מזהיר. השבוע קיבלה הנהלת הקבוצה שני מכתבי דרישה לתשלום חובות, אחד מחברת אבטחה על סך 54 אלף שקל, והשני מחברה לציוד ספורט, על סך 64 אלף שקל. בשני המקרים טוענים הדורשים כי פניות רבות שלהם לא נענות וראשי הקבוצה אף מתחמקים מהם.

יו"ר נצרת עילית, רוני ליקוורניק, אומר בתגובה: "יש לנו מספר חובות, אנחנו לא מתכחשים, הנושא בטיפול, אני מאמין שכולם יקבלו בסופו של דבר את מה שמגיע להם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully