וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צביקה שרף: "רוצים לקחת את הגביע"

30.4.2008 / 6:39

צביקה שרף ומכבי תל אביב המריאו לפיינל פור במדריד אופטמיים למרות הכל. כספי: "אין קשר בין ההפסדים בליגה למשחק מול סיינה"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: אמיר לב

מכבי תל אביב המריאה הבוקר (רביעי) למדריד לקראת המשחק מול סיינה בחצי גמר הפיינל פור ביום שישי, והצהובים נראו דרוכים לקראת המשימה הגדולה שעומדת לפניהם. ההפסדים האחרונים בליגה קלקלו במעט את האווירה החגיגית לפני המעמד המכובד של ארבע הגדולות של אירופה, אבל הצהובים הוכיחו לאורך השנה שהם יודעים לעשות את ההפרדה בין הליגה המקומית ליורוליג, בתקווה לעשות זאת גם מול האיטלקים מחרתיים.

צביקה שרף התייחס להכנות למשחק: "אנחנו נוסעים לפיינל פור. זה האירוע הכי גדול בכדורסל האירופי כל שנה, הרבה קבוצות והרבה שחקנים והרבה מאמנים והרבה אוהדים והרבה עיתונאים חולמים להגיע לשם, והצלחנו להגיע לשם, עבדנו קשה בשביל זה. עכשיו כל קבוצה נוסעת עם הרצונות שלה והחלומות שלה, אף קבוצה לא נוסעת לשם בשביל להפסיד, וגם אנחנו רוצים לקחת את הגביע".

"זה לא פשוט", המשיך שרף. "ואנחנו רוצים קודם כל להתרכז במשחק מול סיינה. אנחנו סוחבים איתנו שני הפסדים בליגה שלא הוסיפו למצב רוח שלנו, צריך למצוא דרך להתגבר על זה. כשננחת במדריד ניכנס יותר לאווירה ונסכם את ההכנות שלנו".

יותם הלפרין אמר: "המעמד עושה את זה לבד, עצם ההגעה לפיינל פור שכולם יודעים מה החשיבות שלו זה יעשה את ההבדל. אני בטוח שנראה מכבי טובה ביום שישי, מכבי שמה שהיא עשתה באירופה עד היום כולם ראו, כי את המשחקים הגדולים והחשובים כן ידענו לקחת. משחק אחד הכל יכול להיות, במיוחד מול קבוצה כמו סיינה שהיא באמת קבוצה יוצאת מן הכלל".

עמרי כספי הוסיף: "אנחנו צריכים לשחק טוב ואנחנו יודעים את זה. אין קשר בין המשחקים האחרונים למשחק ביום שישי מול סיינה. מכבי תל אביב לאורך כל השנים שאפה לעשות את זה, וזה מה שנעשה גם הפעם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully