וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה: מישל דיין מתחיל לחפש חיזוק

יצחק סולומון

29.4.2008 / 20:26

מאמן הקבוצה בעונה הבאה יטוס יחד עם עוזרו לבלגרד כדי לצפות במספר שחקנים. דיין מעוניין לצרף את דירסאו וקמנאן. מוקאנו ישוחרר

מאמן עירוני קרית שמונה בעונה הבאה, מישל דיין, ועוזרו יצחק בוזורגי, יטוסו הלילה (שלישי) לבלגרד לחזות במספר שחקני חיזוק שהוצעו לקבוצה לעונה הבאה ועד יום שני הוא אמור לצפות בחמישה משחקים. לא מן הנמנע שדיין ובוזורגי יצפו במחליפים אפשריים לשביט אלימלך וגיא צרפתי.

בקרית שמונה מצפים ב-48 השעות הקרובות לתשובה סופית של צרפתי ואלימלך לגבי העונה הבאה. נודע כי אלימלך קיבל הצעה כספית של 130 אלף דולר לעונה, בעוד שצרפתי קיבל הצעה של כ-120 אלף דולר. שניהם מתלבטים בעיקר בגלל המרחק הגדול ממשפחותיהם באזור המרכז.

המאמן מישל דיין עושה מאמצים רבים כדי שהשניים יישארו בקבוצה, אולם גורם בקבוצה אומר: "אנחנו רוצים אותם, התרומה שלהם חשובה מאוד, אבל גם אם יעזבו זה לא יהיה סוף העולם".
בקרית שמונה לא פוסלים את האפשרות להפוך את שוער המשנה, דני עמוס, כבר בעונה הקרובה לשוער הבכיר. יושב ראש הקבוצה, איזי שירצקי, צוטט בעבר בנושא ואמר: "בהחלט מדגדג לי לקדם שוער מקומי צעיר", אבל הבהיר שזו החלטה מקצועית של מישל דיין.

בתוך כך מתברר כי בקבוצה העלו את שמותיהם של הקשר הברזילאי של מכבי פתח תקווה, חבייר דירסאו, ושל החלוץ הצרפתי של מכבי תל אביב, יאניק קמנאן כמועמדים אפשריים לחיזוק הקבוצה בעונה הבאה. גורם בקבוצה אמר על כך: "מישל דיין מעריך את היכולות שלהם ומאמין יותר בזרים שמשחקים בישראל, אך תלוי עם מה הוא יחזור מהגיחה לאירופה. רק אחרי שיצפה בשחקנים שהוצעו לו, אפשר יהיה להתקדם בנושא הזרים".

הקונגולזי נסימבה מוקאנו, שהגיע לעירוני קריית שמונה בחלון העברות בחודש ינואר ולא זכה לשחק אפילו דקה אחת במשחקי הליגה, עשוי לקבל בשבת דקות משחק ראשונות העונה במדי הקבוצה. מוקאנו עלה היום (שלישי) בהרכב במשחק האימון מול מכבי חיפה (2:2) וגילה יכולת טובה. בכל מקרה, המאמן המיועד, מישל דיין, לא בונה עליו לעונה הבאה ומוקאנו אמור לעזוב בסיום העונה.

את שני השערים במשחק האימון מול קריית שמונה כבשו צמד הבלמים, יניב לביא וסאלח חסארמה. לשניהם חוזים לעונה הבאה, אבל הקפטן לביא, לאחר שש עונות בקבוצה, מאוכזב מכך שעדיין לא קיבל הצעה לחוזה ארוך טווח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully