וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר חצי שנה: רוני גפני חזר לשחק כדורגל

29.4.2008 / 19:21

רוני לוי החליט לתת הזדמנות למגן, ששיחק 20 דקות במשחק אימון מול קרית שמונה (2:2). אם גפני יישאר בחיפה, דנין יחזור לבית"ר ירושלים

חצי שנה אחרי שסבל מקרע במפשעה המגן רוני גפני חוזר לשחק כדורגל. היום (שלישי) ערכה מכבי חיפה בקריית אליעזר משחק אימון מול קריית שמונה (2:2) והמגן השתתף לראשונה במשחק לא רשמי מאז הפציעה ואף שיחק למעלה מ-20 דקות.

המאמן רוני לוי צפוי לתת לגפני קרדיט גם במחזורי הסיום של העונה, בכדי לאפשר לו לחזור בקצב הדרגתי לכושר משחק. "אני שמח לחזור למגרשים, זה מרגש לשחק. עברה עלי חצי שנה לא פשוטה. עכשיו צריך לחזור לכושר, לאט לאט", אמר גפני לפני המשחק.

החלטה שהתקבלה אצל ראשי המועדון, וגם בסביבתו של אלירן דנין, קובעת שהמגן יעזוב את מכבי חיפה בתום העונה אם רוני גפני יישאר בקבוצה. בחיפה מעונינים לרכוש את כרטיסו תמורת 200 אלף דולר מבית"ר, אבל לדנין יש אופציה בחוזה לפיה הוא יוכל לבטל את האופציה הזאת בתום העונה ולחזור לבית"ר מבלי לחתום על חוזה. גם גפני יודע שהמשימה בעונה הבאה, להשתלב בהרכב, תהיה קשה, משום שפיטר מסיללה נשאר במכבי חיפה.

בימים האחרונים מופעל לחץ על הקשר ג'ובאני רוסו לחתום בהפועל חיפה. הקשר מחכה גם לרוני לוי, שאם יחתום בקבוצה בחו"ל יבקש להחתים את הקרואטי.

במשחק האימון, שהסתיים כאמור ב-2:2, ת'מבינקוסי פאנטיני כבש ראשון לחיפה בפנדל, אך יניב לביא איזן לפני המחצית. במחצית השנייה קרית שמונה עלתה ליתרון ראשון לאחר שסאלח חסארמה בעט פנדל מוצלח פנימה, אך פאנטיני השלים צמד ואיזן לקראת הסיום.

עדכון ראשון: 29/4/08 15:52
עדכון אחרון: 29/4/08 19:21

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully