וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי למעלה, מי למטה

דודי זילברמן

29.4.2008 / 20:37

דודי זילברמן מעיף מבט על עשר קבוצות שבחרו בדראפט האחרון, שש שעשו עבודה טובה וארבע שהמנכ"לים שלהן צריכים לקבל מכות

הדראפט הוא הדרך הטובה ביותר לשדרוג ובניה של קבוצה. קבוצות שבונות בסבלנות דרך הדראפט מצליחות יותר לאורך זמן מאשר אלה שמבזבזות הרבה על שחקנים חופשיים ותיקים, ובשנה האחרונה קיבלנו עדות לכך בחלק המרכזי שלקחו כל שבעת הרוקיס של הג'איינטס בריצת הפלייאוף המופלאה שלהם.

מכיוון שאת כל הניתוחים והפרשנויות לגבי יכולתם של השחקנים המרכזיים בדראפט כבר קיבלתם מאיתנו בשבועות האחרונים, נסתפק הפעם בתמצות של הקבוצות שניצחו ושל אלה שהפסידו בסוף השבוע האחרון. מי בנה ומי הצליח רק להרוס?

המנצחים

1. וושינגטון – בחירות בולטות: דווין תומס WR, מלקולם קלי WR, פרד דייויס TE:

וושינגטון עשתה טרייד על הבחירה בסיבוב הראשון, אבל השיגה שלושה שחקנים עם ערך של סיבוב ראשון בסיבוב השני. תומאס וקלי הם שני רסיברים גדולים, ולפחות אחד מהם יצמח להיות כוכב גדול בליגה. דייוויס הוא הטייט אנד המוכן ביותר לליגה. בנוסף, הרדסקינס לקחו את קולט ברנאן מהוואי בסיבוב השישי, שחקן שיוכל להתאים מאד למאמן ג'ים זורן ולשיטה שלו. לסיכום – שדרוג אדיר להתקפה.

2. בפאלו – בחירות בולטות: ליאודיס מקלווין CB, ג'יימס הארדי WR:

הבילס השיגו בדיוק את מה שהיו צריכים ובזמן. מקלווין נפל למקום ה-11 והיה לקורנר הראשון שנבחר. הארדי הוא רסיבר גדול שישלים את לי אוואנס המהיר בצורה טובה.

3. פיטסבורג – בחירות בולטות: רשארד מנדנהול RB, לימאס סוויד WR, דניס דיקסון QB:

לא להאמין שמנדנהול נפל לידי הסטילרס, הוא ו-ווילי פרקר יהיו צמד מפחיד. סוויד הוא בדיוק המטרה הגדולה שביג בן רצה ודיקסון מאורגון הוא בחירה מעניינת בסיבוב החמישי. יש לו פוטנציאל להיות כוכב בליגה למרות הפציעה המפחידה שעבר. הפלדות אמנם לא השיגו תאקל התקפי ראוי בסיבוב הראשון, אבל עדיין טיפלו בשאר הבעיות בהתקפה.

4. קרוליינה – ג'ונתן סטיוארט RB, ג'ף אוטה OT, דן קונר LB:

שילוב של מזל וטריידים טובים. סטיוארט נפל אליהם בסיבוב הראשון, ואז הם עשו טרייד כדי לחזור לראשון ולקחו את אוטה, התאקל הענק מפיטסבורג. בנוסף, קונר נפל לסיבוב השלישי, הוא יהיה מחליף מצוין לדן מורגן.

5. קנזס סיטי – גלן דורסי DT, ברנדן אלברט OT, ברנדון פלאורס CB:

הצ'יפס מיקסמו את הבחירות שקיבלו ממינסוטה תמורת ג'רד אלן. דורסי הוא הכישרון הגדול ביותר של הדראפט, הצ'יפס עשו טרייד לעלות ולקחת את אלברט, שהפוטנציאל שלו עצום והיה התאקל שהכי רצו, ופלאוורס הוא קורנר קשוח, כישרון של הסיבוב הראשון שנבחר בשני.

6. מיאמי – ג'ייק לונג OT, פיליפ מרלינג DE, צ'אד הני QB

פארסלס לא משחק. לונג יהיה עוגן, מרלינג נפל לסיבוב השני בגלל פציעה אבל הוא כישרון של אמצע סיבוב ראשון וצ'אד הני ישתלט על עמדת המוסר מהר מאד. לא רע לטפל בשלוש עמדות כל כך חשובות ביום אחד.

המפסידים

1. אטלנטה – מאט ריאן QB, סאם בייקר OT, כריס לופטון LB

ריאן הוא הימור. לקחת את דורסי ואז את בריאן ברום בסיבוב השני היה לדעתי רעיון יותר טוב. אחר כך הפאלקונס חזרו לסיבוב הראשון לקחת את בייקר, אחרי שכל ה-OT התחילו לעוף מהלוח, ובייקר לא שווה בחירה וכסף של סיבוב ראשון. לופטון הוא דווקא בחירה טובה, אחד הליינבקרים הטובים השנה, שהוכיח את עצמו בקולג' גדול.

2. דאלאס – פליקס ג'ונס RB, מייק ג'נקינס CB:

האמת - כל הבחירות של דאלאס היו סבירות חוץ מהראשונה. לקחת את פליקם ג'ונס שהוא רץ משלים, לפני מנדנהול יכולה להיות בכיה לדורות. מישהו שם השתגע.

3. סינסינטי – קית' ריברס LB, אנדרה קולדוול WR:

אלה לא בחירת רעות וקולדוול בסיבוב הרביעי זאת גניבה, אבל הבנגאלס היו צריכים DT ונתנו לניו אורלינס לקפוץ לפניהם ולקחת את סדריק אליס. כל העולם ידע שהסיינטס ינסו לעשות את זה, והבנגאלס פשוט ישבו וחיכו. צריך לעשות שם בדק בית רציני.

4. בולטימור – ג'ו פלאקו QB , ריי רייס RB, טום זביקובסקי S

שוב לקחו בסיבוב הראשון QB מקולג' קטן עם יד גדולה, שהרשים באימונים, בדיוק הטעות שעשו עם קייל בולר. גם ברום וגם צ'אד הני הם שחקנים טובים יותר. אחר כך השתפרו הרייבנס ולקחו את רייס, שהוא שחקן פוטבול אמיתי, וזביקובסקי, הסייפטי מנוטר דאם שלקחו ברביעי הוא טיפוס משוגע ואלים, שמתאים לרוח ההגנתית של הרייבנס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully