וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן גער בשחקניו

קרן שמש

29.4.2008 / 13:32

מאמן הפועל תל אביב לא אהב את התנהגות חניכיו באימון וצעק: "יש מאמן והוא מחליט". אבוטבול צפוי לחזור להרכב מול קרית שמונה

שחקני הפועל תל אביב התעוררו הבוקר (שלישי) ל"שטיפה" קולנית מצד מאמנם אלי גוטמן וזאת לאחר שהתווכחו על ספירת המסירות ועצרו את האימון באמצע על דעת עצמם. מאמן האדומים לא אהב את התערבות השחקנים שהתעסקו בספירה ולא בעבודה על הדשא והביע את כעסו בפני מזואה אנסומבו, שי אבוטבול וברוך דגו.

לאחר מכן אסף את שחקניו וביקש מהם להתמקד במשחק ולצאת מהשאננות שתקפה אותם, "ההחלטה אם לעצור משחק היא לא שלכם, באימון יש מאמן והוא מחליט, במשחקים יש שופטים והם יחליטו, אתם צריכים להמשיך לשחק הכי טוב שאתם יכולים", אמר גוטמן.

בהמשך ערכו השחקנים משחקון פנימי בו הראו רצינות ונחישות, למרות שהובקעו שערים, בזמן המשחקון גוטמן חזר והעיר לשחקניו הערות טקטיות תוך כדי שהוא מבקש הנעה מהירה יותר של הכדור לכיוון השער.

סגל כמעט מלא עומד לרשותו של גוטמן לקראת המשחק מול קרית שמונה בשבת למעט עדי סבג ורועי דיין המחלימים מפציעות וגליל בן שאנן שנעדר עקב מחלה. אריאל טליאס הצעיר נקרא מקבוצת הנוער כדי למלא את מקומות של בן שאנן החסר. שי אבוטבול צפוי לחזור להרכב שיפתח בשבת וזאת שלאחר שלא היה שותף למשחק האחרון מול בית"ר שמשון ת"א במסגרת חצי גמר גביע המדינה עקב פציעה.

במועדון מצפים לקהל רב שיבוא לדחוף את הקבוצה במשחק הבית הקרוב, מחירי הכרטיסים לשער 7 יעמדו על 40 ש"ח ולשערים 2 ו-13 - 100 ש"ח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully