וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלב חצוי מקליבלנד

29.4.2008 / 14:07

היאנקיז ניצחו את האינדיאנס 2:5 כדי לצאת עם מאזן חצוי בסדרה, פוסאדה ברשימת הפצועים. אריזונה ממשיכה לדהור - 3:5 על יוסטון

קליבלנד - ניו יורק יאנקיז 5:2

היאנקיז יצאו במאזן חצוי מהסדרה בג'ייקובס פילד, כשמייק מוסינה מסתפק בחמישה אינינגים כדי לרשום ניצחון 253 בקריירה. בד בבד הם התבשרו כי חורחה פוסאדה, התופס הותיק, ייכנס לראשונה בהיסטוריה לרשימת הפצועים. שמירה שמינית העונה למריאנו ריברה, הפסד לארון לאפי.


לוס אנג'לס איינג'לס - אוקלנד 14:2

האייז התלבשו על המשחק מהפתיחה, כשלראשונה לאחר 2,408 מעמדי צלחת חבט פרנק תומאס לטריפל. שמונה ריצות של אוקלנד באינינג השביעי חיסלו את אנהיים לרסיסים, כשאריק בארטון, אמיל בראון וג'ף הנאהאן חובטים להומרים. שישה וארבעה לצ'אד גאודין בניצחון, ג'ון גארלנד עם ההפסד.


שיקגו וייט סוקס - בולטימור 3:3 (הופסק באינינג ה-11)


סט. לואיס - סינסינטי 4:3

ארבע ריצות בשלושת האינינגים הראשונים על טוד וולמייר סייעו לברונסון ארויו לזכות בניצחון עם שישה ושלושה. ריק אנקייל חבט להומר חמישי העונה.


אריזונה - יוסטון 3:5

דני הארן הגיש 7.2 אינינגים משובחים עם חמש כתישות, והדיאמונדבקס ממשיכים להיראות בלתי עצירים עם ניצחון מספר 19 העונה. ברנדון ליון עם השמירה, הפסד לכריס סמפסון.


סן פרנסיסקו - קולורדו 0:4

הרוקיז ממשיכים לשקוע, כשהפעם מאט קיין (5.1 אינינגים) והבולפן של הג'איינטס משתיקים אותם. הסיפור המעניין יותר מעיר המפרץ הוא הורדתו של בארי זיטו, שחתם לפני העונה שעברה על חוזה של 126 מיליון דולר לשבע שנים, לבולפן.

המשחק בין פיטסבורג לניו יורק מטס נדחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully