וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרטר המשיך את ההפגזות באליפות העולם בסנוקר

29.4.2008 / 23:56

אחרי שרוני אוסליבן השיג את הברייק המקסימלי בדרך לרבע הגמר, הפעם היה זה אלי קרטר שהשיג ברייק של 147 מול פיטר אבדון

אלי קרטר הסיט את אור הזרקורים מרוני אוסליבן, כשהשלים גם הוא ברייק נפלא של 147 באליפות העולם בסנוקר. אתמול היה זה אוסליבן שחגג ברייק מושלם וכבר פינטז על הפרס הכספי של 157 אלף ליש"ט, ועכשיו הוא ייאלץ להתחלק בפרס עם קרטר בן ה-28, שבמשחקון ה-15 במשחק מול פיטר אבדון השיג את התוצאה המקסימלית. קרטר, אגב, קבע 147 פריים אחד אחרי שאבדון היה קרוב לאותו הישג, אבל החטיא את האדום ה-15. בתום הסשן השני בהתמודדות רבע הגמר, קרטר מוביל על פיטר אבדון 7-9, בשיטה של הטוב מ-25 משחקונים. סטיבן הנדרי נמצא בדרך הבטוחה לחצי הגמר, אחרי שסגר את ערב יום שלישי עם יתרון של 5-11 על ריאן דיי, והוא זקוק לעוד שני משחקונים מוצלחים בהתמודדות.

אליפות העולם בסנוקר התחילה כבר לפני שבוע בשפילד שבאנגליה, אבל רק אתמול (שני) נסגרו שני הסיבובים הראשונים ונותרו רק שמונה שחקנים שיתמודדו על התואר. מה שבטוח, יהיה השנה אלוף עולם חדש בשפילד, מאחר וג'ון היגינס הסקוטי, שזכה בשנה שעברה, הפסיד בסיבוב השני לריאן דיי הוולשי 13-9.

השחקן המפתיע עד עכשיו הוא ליאנג וונבו הסיני. בן ארצו והשחקן הסיני הבכיר, דינג ז'ונווי, הודח בסיבוב השני כשהפסיד לסטיבן הנדרי 13-7. ליאנג בן ה-21, השחקן הסיני מספר 2 והמדורג 53 בלבד בעולם, רשם את הישגו הטוב בקריירה כשעלה לרבע הגמר אחרי ניצחון 12-13 על ג'ו סוויל הצפון אירי בסיבוב השני. בסיבוב הראשון הוא הפתיע את קן דוהרטי האירי עם ניצחון 5-10.

ליאנג יתמודד ברבע הגמר נגד השחקן מספר 1 בעולם, רוני אוסליבן, שמחפש תואר ראשון באליפות העולם מאז 2004 ושלישי בסך הכל בקריירה. אוסליבן הצהיר על כוונותיו בסיבוב השני מול אלוף העולם לשעבר מארק וויליאמס, כשהשיג ברייק מקסימלי של 147 נקודות בדרך לניצחון 7-13. זו הייתה הפעם התשיעית בקריירה של אוסליבן שהוא משיג ברייק כזה, ובכך הוא שבר את השיא הקודם, שהיה שייך לסטיבן הנדרי.

אותו סטיבן הנדרי, שזכה שבע פעמים באליפויות העולם (כולן בשנות התשעים) יתמודד ברבע הגמר מול ריאן דיי, שכבר הדיח אלוף עולם אחד בשפילד. המשחק הרביעי ברבע הגמר יפגיש בין סטיבן מגוויר (10 בעולם) הסקוטי לג'ו פרי האנגלי.

את משחקי רבע הגמר תוכלו לראות ביורוספורט, החל מיום שלישי ב-12:00 (שעון ישראל).

  • עוד באותו נושא:
  • סנוקר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully