וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אבידור הוא האחרון שיציע את עצמו לקבוצה"

יצחק סולומון

29.4.2008 / 10:36

בקרית שמונה הכחישו שהחלוץ הצעיר הציע את עצמו לבית"ר ירושלים והדגישו: "יש לו חוזה אצלנו, יובל הוא לא אחד שדוחף את עצמו"

בעירוני קרית שמונה לא אהבו את הפרסום על כך שיובל אבידור הציע את עצמו לבית"ר ירושלים. "כמו שהם לא אוהבים שפונים לשחקנים שלהם, כך גם אנחנו לא רוצים שיפנו לשחקנים שלנו", אומר הבוקר (שלישי) גורם בכיר בקריה.

יובל אבידור מוערך מאוד בקרית שמונה. לחלוץ הנבחרת הצעירה של ישראל חוזה לעוד שלוש עונות, וגם כאשר היו פרסומים לפיהם מכבי תל אביב מעוניינת בו, לא חששו בקריה. היושב ראש איזי שירצקי, צוטט אומר: "יש שחקנים שאתה חותם איתם ואתה לא יודע אם ישחקו אצלך. אצל יובל זה סגור ונעול".

בקרית שמונה דחו את טענות גורמים בבית"ר, לפיהן יובל אבידור היה זה שהציע את עצמו. "יובל הוא לא אחד שדוחף את עצמו. הוא האחרון שיציע את עצמו לקבוצה. כנראה שהם הבינו שאיתי שכטר לא יגיע אליהם, אז פנו ליובל", אומר גורם בקריה.

דובר קריית שמונה, עדי פרג', אומר בתגובה: "מבחינתנו יובל אבידור הוא שחקן קריית שמונה, יש לו חוזה אצלנו ושום דבר לא השתנה בסטטוס שלו. אף אחד לא דיבר אתנו לגביו".

הדובר פרג' הוסיף שלא נערכה כל שיחת בירור עם יובל אבידור: "אני לא חושב שעל כל ספקולציה שתצוץ בעונת המלפפונים, נצטרך לדבר עם שחקן זה או אחר, מה גם שהסוכנת שלו מכחישה את הדברים וגם בבית"ר מכחישים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully