וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שטראובר סיכם לשלוש שנים בנתניה

שוערה של סגנית האלופה יישאר בקופסה וחוזהו ישודרג בכל עונה. נתניה סירבה לשחרר את שכטר לבית"ר, רוזנטל ימשיך עונה נוספת

לירן שטראובר סיכם היום (שני) לשלוש שנים נוספות במכבי נתניה. סוכנו של השוער, רונן קצב, נפגש עם הבעלים של הקבוצה, דניאל יאמר, והשניים הגיעו להסכמה בקשר להמשך דרכו של שטראובר במועדון. כזכור, הקפטן היה חתום על חוזה לעונה הבאה, אלא שהחוזה בוטל בעקבות פרשת השתתפותו של השוער בפרסומת של חברה מתחרה למאמץ של הקבוצה. כעת סיכמו הצדדים על חוזה חדש לשלוש העונות הבאות, על פיו ישודרג שכרו של שטראובר בסיומה של כל עונה.

רק לפני מספר חודשים התבשר שטראובר כי בקיץ הקרוב ייאלץ לעבור ניתוח בכתף. שטראובר לא ויתר, ויצא בדצמבר האחרון לסדרת טיפולים בקליניקה ברומא, בה טופל גם ניר דוידוביץ'. הוא עבר טיפולים אינטנסיביים, נמצד להוראות גם כשחזר לארץ. למרבה הפלא, שטראובר החלים כמעט לחלוטין מהפציעה בכתף, ואמר היום: "אני מרגיש הרבה יותר טוב בעקבות הטיפולים והחיזוקים שעברתי מאז שחזרתי מהקליניקה, על פי כל ההערכות לא אצטרך לעבור ניתוח".

בפגישה שוחח קצב עם יאמר גם על שלושה שחקנים נוספים בקבוצה המיוצגים על ידו. לגבי איתי שכטר, המחוזר על ידי בית"ר ירושלים, הבהיר יאמר כצפוי כי נתניה לא מתכוונת לשחררו לאלופה. לגבי אבי סטרול, סיכמו הצדדים כי במידה והבלם לא ייצא לחו"ל הקיץ הוא ימשיך בקבוצה בעונה הבאה. סעיף השחרור של סטרול עומד על 200 אלף דולר בלבד. לגבי סבסטיאן רוזנטל, קיבל קצב הבהרה על כך שהצ'יליאני ייכלל בסגל של נתניה גם בעונה הבאה.

עדכון ראשון 28.4.08 14:34
עדכון אחרון 28.4.08 16:14

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully