וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירזי יבקש מההנהלה להחתים את דירסאו

28.4.2008 / 13:47

מאמן מכבי פ"ת יעשה זאת בתנאי שהקבוצה תבטיח את הישארותה. בהתערבות השחקנים: הסתיימה מתיחות בין הברזילאי לרוביל סרסור

מאמן מכבי פתח תקוה, ניצן שירזי, מתכוון לבקש מההנהלה להחתים את הקשר הברזילאי חאבייר דירסאו על חוזה לעונה הבאה. שירזי יאמן את הקבוצה בעונה הבאה אם היא תישאר בליגת העל, ולכן הוא מחכה שהקבוצה תישאר בליגה. זו גם הסיבה לכך שבמועדון מעכבים את ההחלטה להחתים שחקני ישראלים. המאמן, יחד עם עוזרו טל בנין, עדיין מתבלטים בנוגע לקשר לבלסינג קאקו. בלי קשר, העלויות הכלכליות של הקשר הניגרי עשויות לטרפד את העסקה.

במהלך החג הקבוצה לא התאמנה, אבל השחקנים נאלצו לפתור מתיחות בין דירסאו לבין החלוץ רוביל סרסור. במהלך אחד האימונים שהתקיים בשבוע שעבר השניים התווכחו לאחר החמצה של סרסור. האחרון ביקש מהקשר לשתוק, דירסאו עמד להכות אותו, אבל השחקנים התערבו והתקרית הסתיימה. השבוע השניים לחצו ידיים ויישרו את ההדורים.

הקשר ננאד סאביץ' מאוכזב מאוד ממעמדו בקבוצה ושוקל לעזוב את הארץ לפני תום העונה. סוכנו של החלוץ הצעיר הירקלי ג'פרידזה יתבקש למצוא לו קבוצה אחרת בישראל שתסכים לשאול אותו. מוראד מגמאדוב שסיכם אך עדיין לא חתם על חוזה אמר לוואלה! ספורט: "שוחחתי עם שינו (זוארץ), עדיין לא חתמנו על כלום. אני מאמין שאמשיך בעונה הבאה". זוארץ אישר כי הבלם ימשיך בעונה הבאה בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully