וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלך הווב

28.4.2008 / 13:31

ברנדון ווב קצר ניצחון שישי ב-1:2 על פיבי וסן דייגו. וונג הרשים ב-0:1 של היאנקיז על קליבלנד, שילדס חיסל את בוסטון בסוויפ של הרייז

סן דייגו - אריזונה 2:1

ברנדון ווב, הסיי יאנג של 2006, מסתער בגדול על התואר. ווב הגיש שישה אינינגים, במהלכם חישמל חמישה פאדרס, כדי לזכות בניצחון השישי העונה, ועם ERA של 1.98 הוא ללא ספק המועמד המוביל במרוץ כרגע. אלא שלג'ייק פיבי, הזוכה של השנה שעברה, יש אמירה בנושא, עם שבעה ותשעה ו-ERA של 1.09. ברנדון ליון שמר בהצלחה על הניצחון של הדיאמונדבקס, שעם מאזן 7:18 ממשיכים לבסס את מעמדם כקבוצה הטובה ביותר בליגה.


סן פרנסיסקו - סינסינטי 10:1

אדיסון וולקז הגיש שבעה אינינגים אדירים שבמהלכם טיגן 10 ענקים בסטרייקאאוט, כשברנדון פיליפס חובט לשני הומרים והרדס מחסלים במהרה את בארי זיטו הגרוטאה. לזיטו היה זה הפסד שישי והוא נראה פשוט איום ונורא.


לוס אנג'לס דודג'רס - קולורדו 2:3

ג'יימס לוני חבט לסינגל באינינג העשירי והעניק סוויפ מאוד נדרש לדודג'רס על פינאליסטית הוורלד סירייס. לוס אנג'לס פתחה רע את העונה, ואולי מאזן ה-13:12 שממנו יצאה מסוף השבוע ייתן לה קצת השראה. ג'ואי ביימל זכה בניצחון, מני קורפאס החלש רשם הפסד שני העונה.


ניו יורק מטס - אטלנטה 3:6

קרלוס דלגדו נזכר להיכנס לעונה, חבט להומר השני והוסיף את השלישי שלו העונה וסייע למטס לעבור את הברייבס ולנצח את הסדרה. ג'ון סמולץ היה המגיש שנחל את ההפסד, ובצר לו ולאטלנטה התלונן על אי נוחות בכתף. ניצחון למשתתף הסקר החדש שלנו, נלסון פיגרואה, ובילי ווגנר עם השמירה. כוכב הסקר החדש שלנו, ראול קזנובה, עם הומר משלו - ועכשיו הגיע הזמן להצביע בסקר המשמעותי, המשפיע והחדש שלנו.


מילווקי - פלורידה 3:2

ווס הלמס ירה להומר באינינג העשירי על הראש של סת' מקלונג, והעניק למארלינס את ניצחונם ה-15 העונה, כשמאט לינדסטרום זוכה בניצחון וקווין גרג רושם את השמירה. הומר לביל הול ממילווקי.


סט. לואיס - יוסטון 1:5

ההגשה של הקרדינלס ממשיכה לעשות את העבודה, כשקייל לוהש עדיין יעיל עם שישה ושלושה וטרוי גלאוס ואלברט פוחולס מסייעים עם הומרים. סת' מקלילן הגיש שלושה אינינגים מלאים אחרי לוהש כדי לזכות בשמירה, ההפסד לברנדון בקי.


וושינגטון - שיקגו קאבס 0:2

התקפה היא עדיין נושא כאוב אצל הנשיונאלס, אבל ג'ון לנאן היה יעיל מאוד בהגשה עם שישה אינינגים טובים, ג'ון ראוש שמר וטד לילי לא קיבל תמיכה מההתקפה לאחר שישה ושבעה טובים ונחל את ההפסד.


פיטסבורג - פילדלפיה 1:5

פול מאהולם נתן שתי חבטות בלבד לפיליז וסיים משחק נאה של תשעה אינינגים מלאים, כשהוא מסתייע בשני הומרים של נייט מקלאות'. ברט מאיירס עם ההפסד לפילדלפיה.

AL: האלטרנטיבה החדשה של המזרח

טמפה ביי - בוסטון 0:3

ג'יימס שילדס ממשיך להכות ולהכיש בחובטי ה-AL. האס המצוין של הרייז הרשה שתי חבטות בלבד, הגיש תשעה אינינגים וקטל שבעה חובטים, כשהוא מצניח את ה-ERA שלו ל-2.54. לבוסטון לא הספיקה הופעה מרשימה של ג'וש בקט, שטיגן 13 קרניים בשבעה אינינגים של עבודה. אבאן לונגוריה עם הומר לרייז, שביצעו סוויפ מרשים וחולקים את ראשות המזרח עם בולטימור.


קליבלנד - ניו יורק יאנקיז 1:0

צ'ין מינג וונג עשה לעצמו מנהג, להיות הסטופר הקבוע של היאנקיז. בכל פעם שיש שרשרת הפסדים, הטייוואני מופיע וכך גם הפעם. וונג טיגן תשעה חובטים בשבעה אינינגים, מלקי קבררה חבט להומר על סי סי סבאתיה וערב המפגש הרביעי בסדרה הלילה, היאנקיז ביטלו את האפשרות לסוויפ. מריאנו ריברה עם השמירה, שמונה ושמונה לסבאתיה.


שיקגו וייט סוקס - בולטימור 1:6

האוריולס איבדו את הבלעדיות על פסגת המזרח עם הפסד לגרביים ולפול קונרקו, שהטיס את הכדור פעמיים אל מעבר לגדר. 6.2 אינינגים לחוזה קונטרראס בניצחון, הפסד לג'רמי גאת'רי.


טקסס - מינסוטה 0:10

עוד מגיש שזרח ופרח הוא ויסנטה פאדייה מהריינג'רס, שאמנם אוורר רק שני חובטים אבל גמא את כל הדרך עד לשאט אאוט. הומר, שלוש חבטות ושני ריביז לג'וש המילטון, ליבאן הרננדז חוסל אחרי 2.2 אינינגים ושבע ריצות חובה.


דטרויט - לוס אנג'לס איינג'לס 6:2

ניצחון למלאכים שהושג גם בזכות 6.1 אינינגים סולידיים וחמישה חשמולים של ג'רד וויבר, וגם עם שתי חבטות ושתי הולכות למגליו אורדונייז המצוין. הפסד רביעי העונה לג'סטין ורלאנדר הבינוני עד גרוע.


קנזס סיטי - טורונטו 5:2

אלכס ריוס רשם ארבע חבטות, כשג'סי ליץ' מגיש את משחקו הטוב ביותר העונה עם שבעה וארבעה וג'סי קרלסון עולה אחרי בי ג'יי ריאן ורושם את השמירה הראשונה שלו. עוד הפסד, רביעי במספר, לאיש 55 מיליון הדולר גיל מש, ואך סמלי הוא שביום שבו טרוי גלאוס חובט להומר ראשון בסט. לואיס, הצד השני של הטרייד, סקוט רולן, עושה זאת בטורונטו.


סיאטל - אוקלנד 4:2

פליקס הרננדז הגיש שבעה אינינגים וסילק ופירק עשרה חובטים, אבל בשמיני לא עמד לו כוחו והוא ירד מהמגרש חתום על כל ארבע ריצות החובה ועל ההפסד. זאת, לאחר שג'ו בלנטון עמד איתן, נתן רק שתי ריצות חובה ובסופו של דבר ניצח במשחק. יונייסקי בטנקורט עם ההומר היחיד במשחק, לסיאטל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully