וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סן לורנצו הארגנטינאית פנתה לדייגו קרוסה

28.4.2008 / 19:20

במועדון הארגנטינאי הציעו לבלם חיפה להצטרף בעונה הבאה. קרוסה הביע נכונות. ירו בלו לא בתוכניות, אלישע לוי רוצה את ארבייטמן

קבוצת סן לורנסו מארגנטינה פנתה לבלם מכבי חיפה דייגו קרוסה והציעה לו להצטרף בעונה הבאה לקבוצה. קרוסה הביע נכונות לעזוב לקבוצת הצמרת, אך הסביר כי הוא מחזיק בחוזה לעונה הבאה. בסן לורנסו לא פוסלים אפשרות לרכוש את כרטיסו של השחקן מחיפה. אם זה לא יתאפשר, היא תבקש לשאול אותו לעונה, עד תום החוזה. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, השחקן מחזיק בהצעות נוספות, מקבוצות התחתית חימנסיה לה פלאטה וקולון. המאמן הבא, אלישע לוי לא כלל בתוכניות שלו את הבלם שהביע נכונות לעזוב בטענה שהוא ומשפחתו לא התאקלמו בארץ.

עדיין בארגנטינה. הקשר רנה לימה שעבר את הניתוח בהצלחה צפוי להגיע לביקור בישראל לקראת תום העונה. במועדון כבר החליטו שלא לרכוש את כרטיסו בגלל העלות הגבוהה הכרוכה ברכישה. קבוצת האם, ריבר פלייט, דורשת עבור כרטיסו כמעט מיליון דולרים.

החלוץ ירו בלו לא נמצא בתוכניות של מכבי חיפה לעונה הבאה, בין היתר משום שאינו נחשב כשחקן ישראלי, כך אמר הבוקר (שני) גורם במועדון מהכרמל. בקבוצה מעריכים מאוד את בלו ששיחק בקריית שמונה ואף עקבו אחריו במהלך העונה, אבל העובדה שהוא נחשב כזר מקשה על הבחירה.

בלו כבש העונה 10 שערים. מחצית מהם הובקעו בשני משחקים, מול מכבי הרצליה (שלושער) ומכבי תל אביב (צמד). בשלב זה, ההעדפה היא להשאיל את בלו לקבוצה מליגת העל ובתום העונה הבאה לקבל החלטה חדשה. בכל מקרה, המאמן המיועד של חיפה, אלישע לוי, יקבל החלטה סופית רק לקראת מחנה האימונים שייערך באוסטריה, כנראה בתחילת יולי.

אלישע לוי רוצה לראות בעונה הבאה את שלומי ארבייטמן בקבוצה, אבל הדברים תלויים בהפועל תל אביב. המועדון נתקל כרגע בקשיים בנוגע לעסקת המכירה ולכן לא בטוח שההחלטה לרכוש את כרטיסו של השחקן, תמורת 500 אלף דולר, תתממש. חיפה עדיין לא קיבלה מהפועל תל אביב הודעה על החלטתה. מקורב לארבייטמן אמר הבוקר: "הדברים לא תלויים בו. הוא מחכה להפועל ואם לא הוא ישחק בחיפה".

ג'ובאני רוסו, שביקש לזרז את הפגישה עם יענקל'ה שחר ואלישע לוי, עדיין לא קיבל הודעה מתי הפגישה תיערך. רוסו אמר הבוקר לוואלה! ספורט: "אני רוצה להמשיך, אבל הדברים לא תלויים בי. אני מאמין שיהיה בסדר".

עדכון ראשון: 28/4/2008 12:52
עדכון אחרון: 28/4/2008 19:21

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully