וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר: "אבידור הציע את עצמו לקבוצה"

אסף שקד

28.4.2008 / 20:51

המועדון מהבירה שוקל את החתמת חלוץ קרית שמונה. עמית בן שושן קיבל הצעות מגנק וברוז', אך עדיין חולם לשחק בצ'מפיונס עם האלופה

יובל אבידור חלוץ קריית שמונה הציע את עצמו לבית"ר ירושלים. החלוץ המוכשר שעשה העונה פריצה גדולה בעונתו הראשונה בליגת העל, נכנס לרשימת הרכש האפשרית של בית"ר. מהמועדון מסרו בתגובה: "יובל אבידור הציע את עצמו לבית"ר ירושלים, הוא בהחלט שחקן מוכשר ואנחנו שוקלים אם להחתימו לעונה הבאה".

ולנושא אחר. כשעמית בן שושן עלה לקבוצה הבוגרת של בית"ר ירושלים, החלום שלו היה לזכות עם הקבוצה באליפות ולהיות שחקן הרכב קבוע. כשחלפו השנים החלום התגשם. בן שושן זכה באליפות ראשונה שלו בקריירה, ובחודש הקרוב ירשום לעצמו תואר נוסף עם אפשרות של זכייה בגביע. אך חלום אחד נשאר פתוח: להעפיל עם בית"ר ירושלים לליגת האלופות.

עמית בן שושן נמצא בצומת דרכים. האם להיענות להצעות שיש לו מהליגה הבלגית ולעבור לשחק באירופה, או להגשים את החלום ולנסות להעפיל עם קבוצת נעוריו לליגת האלופות. לבן שושן, אוהד בית"ר מילדות, יש שתי הצעות רציניות מבלגיה: קלאב ברוז' וגנק מוכנות לרכוש אותו מבית"ר, אחרי שבחודשים האחרונים הגיעו לישראל מספר סקאוטים מבלגיה, שעקבו אחריו. כמו כן, גם אנדרלכט מגלה עניין בשחקן. זאת לאחר שהתרשמה ממנו ומהשחקנים הישראלים שעושים חיל בבלגיה.

חשוב לשים לב להצעה של בן שושן מגנק, מאחר שהיא מגיעה עקב האפשרות הגדולה שאליניב ברדה, שכבש 16 שערים עד כה, יעזוב בקיץ לקבוצה גדולה יותר. מקורות בבלגיה מספרים כי ברדה יעזוב ככל הנראה את גנק ויעבור לאחת מהשתיים: אנדרלכט או סטנדרט ליאז'. במקרה כזה, מן הסתם, אופציית אנדרלכט של בן שושן תרד מהפרק.

אולם זאת לא הדילמה העיקרית של בן שושן, שחולם לשחק עם קבוצתו האהובה בליגת האלופות. החלוץ אמור להחליט עד תום העונה האם הוא מהמר על בית"ר, כפי שמבקשים ממנו בקבוצה, או יוצא לאירופה. "עמית נמצא בהתלבטות גדולה מאוד", מספרים בסביבתו של השחקן. "מצד אחד הוא מאוד אוהב את בית"ר וחולם לעלות איתה לליגת האלופות, מצד שני הוא רוצה לנסות מזלו בחו"ל ולהתקדם בקריירה". מקורב אחר של השחקן מספר: "בית"ר זה סוג של מלכודת דבש מבחינתו. הוא שוקל מה לעשות ויחליט כנראה רק בקיץ".

סעיף השחרור של בן שושן, חשוב לציין, הוא הנמוך ביותר מבין השחקנים הצעירים ועומד על כ-400 אלף יורו, סכום אותו מוכנות הקבוצות הבלגיות לשלם. בבית"ר רוצים להחתים אותו על חוזה חדש, ארוך טווח, עם סעיף יציאה גבוה יותר, אך בן שושן מתלבט האם להיענות. בנוסף, השכר אותו צפוי השחקן לקבל בבלגיה גבוה יותר מזה שהוא מקבל בבית"ר, אבל מצד שני זה לא ישתווה על לשחק עם הקבוצה שאתה אוהד בליגת האלופות, אם וכאשר זה אכן יקרה.

בית"ר נלחמת על שערים 11-12

הנהלת בית"ר ירושלים החליטה לערער לבית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל, בנושא הקצאת היציעים לאוהדים בגמר גביע המדינה באיצטדיון רמת גן ב-13 למאי. בקבוצה מאוד לא אהבו את ההחלטה של ההתאחדות לכדורגל, לפיה שוריינו יציעים מספר 11-12 לאוהדיה של הפועל תל אביב.

מבית"ר ירושלים נמסר: "אנו רואים בהחלטה הזו החלטה לא הגיונית ולא צודקת, שהתקבלה באופן חד צדדי ללא שיתופה של בית"ר ירושלים בסיבות אשר הביאו להחלטה. ציפינו שהחלטה מסוג זה תיעשה לאחר פגישת תיאום בין הקבוצות ובין ההתאחדות ולצערנו זה לא קרה. אנו מצפים שבית הדין ישנה את ההחלטה, יעצור את מכירת הכרטיסים ויגרום לחלוקת יציעים צודקת בין הקבוצות".

למאמן הקבוצה, יצחק שום, הוצעו לעונה הבאה שני שמות של חלוצים מבלגיה ושני שמות של חלוצים מפורטוגל.

עדכון ראשון: 28/4/2008 14:54
עדכון אחרון: 28/4/2008 20:52

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully