וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניאל יאמר ורונן קצב ידונו על מעמדם של שטראובר וסטרול

אריק רחמיאן

27.4.2008 / 23:07

הסוכן ידרוש חוזה חדש עבור שוער מכבי נתניה בלמה, ויברר האם החלוץ איתי שכטר יעזוב בעונה הבאה. רוזנטל צפוי לקבל צ'אנס נוסף

הבעלים, דניאל יאמר, ואנשי צוותו, בהם עו"ד גיל לב וקובי בלדב, יפגשו מחר בצהרים עם סוכן השחקנים רונן קצב במשרדי המועדון. ,מטרת הפגישה היא דיון בעתידם של לירן שטראובר, אבי סטרול, איתי שכטר וסבסטיאן רוזנטל, קליינטים של קצב. כזכור, חוזהו של לירן שטראובר היה אמור להסתיים רק בתום העונה הבאה, ועד השתתפותו של השוער בפרסומת לחברת, היה נראה כאילו חוזהו יוארך למספר שנים נוספות, כשהמטרה המוצהרת של הצדדים הייתה להמשיך את הקשר גם לאחר פרישתו של שטראובר ממשחק.

אולם לאחר פרשת הפרסומת, חוזהו בוטל באופן חד צדדי על ידי ראשי מכבי נתניה. בקבוצה הצטערו על המהלך הפזיז, וכדי לתקן את הטעות נעשה מאמץ לקיים את הפגישה כבר לפני כחודש. בפגישה מחר, צפוי קצב לדרוש חוזה ארוך טווח ומשודרג באופן משמעותי מחוזהו מהנוכחי. קצב צפוי לנמק את דרישתו ביכולת המצוינת של שטראובר בשנתיים האחרונות, והעובדה שהיה אחד הברגים החשובים והמשמעותיים בהצלחת הקבוצה.

בעניינו של הבלם אבי סטרול, צפוי קצב להודיע באופן רשמי לדניאל יאמר שהבלם, ששידרג את יכולותיו המקצועיות בשנתיים האחרונות והפך לשחקן הרכב בנבחרת ישראל, מעוניין לבדוק את האפשרות באירופה בעונה הבאה. על פי כל הערכות, תודיע נתניה לסוכנו של סטרול שהיא לא תעמוד בדרכו, ויחד עם זאת יאמר עשוי להודיע לקצב שהוא מעוניין להאריך את חוזהו של הבלם בתוספת שידרוג כלכלי, כשבתמורה יידרש השחקן להגדיל את סכום סעיף יציאתו לחו"ל, שעומד כיום על 200 אלף דולר. סטרול מחזיק באזרחות זרה, מה שעשוי להקל עליו במעבר האפשרי.

שכטר רוצה אירופה, רוזנטל צ'אנס נוסף

בעניינו של איתי שכטר, המחוזר על ידי בית"ר י"ם וחתום בנתניה עד 2010, ירצה קצב מראשי מכבי נתניה התייחסות, בכדי להבין מה יהיה עם החלוץ המוכשר בעונה הבאה. בנתניה מעוניינים להשאיר את שכטר, ולאחרונה נשמעו מספר גורמים בקבוצה שאמרו: "אין שום סיכוי בעולם שנחליש את עצמנו ונחזק את בית"ר, שעימה אנחנו הולכים להיאבק בעונה הבאה על האליפות." אותם גורמים כן היו מוכנים לדבר על מכירתו של שכטר לחו"ל, וזאת לאחר שיחרורו מצה"ל ובמידה ואכן תגיע הצעה. ידוע שברוז' הבלגית עוקבת אחר החלוץ מתחילת העונה. קצב עצמו סרב להתייחס לעניינם של שלושת השחקנים, ואמר: "נקבעה למחר פגישה ואין לי מה להגיד בעניין".

שחקן נוסף ששמו יעלה לדיון הוא החלוץ הצ'יליאני סבסטיאן רוזנטל, שלא ראה דשא בעידן ראובן עטר, וחוזהו מסתיים בתום העונה הנוכחית. הסוכן יברר עם ראשי המועדון לגביי עתידו של החלוץ בקבוצה. מצבו של רוזנטל רגיש מבחינתו של דניאל יאמר, שמאוד מעריך את השחקן מקצועית והיה רוצה לראות אותו גם בעונה הבאה. יאמר שוחח על כך עם לותר מתאוס, המנג'ר המיועד, והשניים סיכמו שהשחקן יוזמן למחנה האימונים ורק לאחר התרשמותו של מתאוס יוחלט באשר לעתידו במועדון.

היום שבה הקבוצה מחופשת השבת המאולצת, והחלה באימוני ההכנה לקראת משחק החוץ בשבת בחוץ מול מכבי הרצליה. להוציא את הבלם אבי סטרול, שזכה ליום נוסף של מנוחה וטיפולים, כל שחקני הסגל נטלו חלק באימון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully