וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלו: "אני לא מתכוון לבקש אזרחות ישראלית"

יצחק סולומון

27.4.2008 / 23:05

החלוץ מקרית שמונה עשוי להתחתן עם ישראלית, אך מבהיר: "אני רוצה לשחק רק למען ארצי, ניגריה". בקבוצה שלחו את השחקנים ללמוד אנגלית

אחד השחקנים המצטיינים של קריית שמונה, ירו בלו, המושאל ממכבי חיפה, כבר מתחיל לחשוב על העונה הבאה, ואפילו מעבר לכך. "יש לי חברה ישראלית, אולי נתחתן, אני לא יודע כי בכלל לא דברנו על זה, אבל אני לא מתכוון לבקש אזרחות ישראלית כדי לשחק בארץ כישראלי, או כדי להגיע לנבחרת ישראל", אומר מלך שערי הקבוצה, ירו בלו, שבמאזנו כבר עשרה כיבושים. "אני רוצה לשחק למען ארצי, ניגריה. אני מאמין שבעתיד אהיה ראוי לשחק בשביל הנבחרת שלי, וזו הנבחרת היחידה שאני רוצה לשחק למענה".

בלו, שמוזכר כמי שעשוי לחזור למכבי חיפה, המחזיקה בכרטיס השחקן שלו, לא מעסיק את עצמו יותר מדי בשאלה היכן יישחק בעונה הבאה. "כרגע אני בקריית שמונה, וראשי נתון אך ורק במשימה שיש לנו, להגיע לאירופה. על העתיד שלי אשב בסיום העונה עם מכבי חיפה ועם הסוכן שלי, ויחד נחליט מה הכי טוב בשבילי".

כרגע, מתרכז החלוץ בכעס שלו על ההתאחדות, ועל ההחלטה לדחות את מחזור המשחקים האחרון בליגת העל. "היינו במומנטום, היינו בתקופה טובה, ואני מקווה שזה לא ייפגע בנו". בלו כועס גם בקטע האישי: "כמעט עשרה חודשים לא ראיתי את המשפחה שלי בניגריה. תכננתי לטוס הביתה יום אחרי סיום העונה, ועכשיו איאלץ לטוס שבוע מאוחר יותר, מה שאומר שיהיה לי פחות שבוע עם המשפחה שלי".

בניגוד לדעתו של ירו בלו, בקריית שמונה חושבים אחרת. הקבוצה הוציאה הודעה רשמית, בה נאמר כי "אנחנו לא צד בעניין של החלטת ההתאחדות. נשחק בכל זמן ובכל מועד שיקבע לו". שחקני קריית שמונה עדיין לא השיגו את הכרטיס לאירופה, אבל בהנהלה כבר עשו צעד קדימה, כאשר החליטו לשלוח את השחקנים ללמוד אנגלית, במסגרת תכנית משותפת עם מכללת תל חי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully